T610 billigst... hvor?
Fra : Martin Sand.

Dato : 03-09-04 21:16

Hejsa

Jeg har lovet at undersøge for en kammaerat, hvor man billigst kan få en
Sony-Ericson T610 uden abonnement (eller inkl. abo hvis det er billigere).

* Uden abonnement koster den 1199 kr. hos Mobile House (det billigste jeg
kan finde).

* Med abonnement koster den 236 kr. hos Netget.dk + 99 kr. i oprettelse
(Debilios) + 6 mdr. X 99 kr. = 929 kr. Hans eksisterende nummer kan
overflyttes gratis til Sonofon Debilios-abonnementet. Sim-lås forsvinder
efter 6 mdr. Han har pt. Telmore, som er lige så dyrt som Debilos, så det er
lige meget hvor han har sit abo.

Kan en T610 fås billigere end 929 kr.??

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift privacy.net med stofanet.dk

Fra : Kildahl

Dato : 03-09-04 21:32

"Martin Sand." <feedback@privacy.net> skrev i en meddelelse
> [...]

> efter 6 mdr. Han har pt. Telmore, som er lige så dyrt som Debilos, så det

Hej

Vi har lige fået en reklame fra telekæden. Der kan man få den til 25 øre,
hvis man vælger et telia express abonnementer.

Telia exprezz : 120 kroner om måneden, over 6 måneder.

Så han kan få den til 720,25 kr.

Håber det kan bruges

/Kildahl

Fra : Kildahl

Dato : 03-09-04 21:35

> Så han kan få den til 720,25 kr.

+ 99,- i oprettelse

819,25 sorry!

Fra : Martin Sand.

Dato : 04-09-04 01:45

Kildahl wrote:
> Vi har lige fået en reklame fra telekæden. Der kan man få den til 25
> øre, hvis man vælger et telia express abonnementer.
> Telia exprezz : 120 kroner om måneden, over 6 måneder.
> Så han kan få den til 720,25 kr.

Lyder fint! Jeg kan ikke lige finde det tilbud online nogen steder...
Hvad står der i reklamen??

Fra : 9000-aalborg

Dato : 04-09-04 07:21

Det tilbud gælder jo kun, hvis han giver en telefon med farveskærm i bytte.
Og tilbudet findes ikke online, da priserne på nettet og i butikken aldrig
er de samme

Fra : Martin Sand.

Dato : 04-09-04 15:05

9000-aalborg wrote:
> Det tilbud gælder jo kun, hvis han giver en telefon med farveskærm i
> bytte. Og tilbudet findes ikke online, da priserne på nettet og i
> butikken aldrig er de samme

Okay, tak for opklaringen. Så dur det jo ikke alligevel. Hvad koster den,
hvis man ikke har en telefon i bytte? Det samme som på ders hjemmeside?

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-09-04 11:05

"Martin Sand." wrote:

> Kan en T610 fås billigere end 929 kr.??

Orange Trumpf kunde: 199,- + forbrug i de kommende 6 måneder (som er
afhængig af det abonnement du har).

For mit vedkommende er det "det hemmelige abonnement", som man får
tilbudt når man vil flytte til Telmore.
De priser jeg ringer til svarer til Telmores og jeg betaler ikke
opkaldsafgift for samtaler som ikke bliver gennemført.

Det er i hvert fald den sidste aftale jeg har indgået med dem.

Med venlig hilsen

Carsten Riis

Fra : Martin Sand.

Dato : 05-09-04 19:10

Carsten Riis wrote:
> Orange Trumpf kunde: 199,- + forbrug i de kommende 6 måneder (som
> er afhængig af det abonnement du har).

Jeg kan intet finde om Orange Trumpf. Er det er abonnement som Orange stadig
tilbyder hvis man spørger om det? 199 kr. i oprettelse er ok, men så skal
man vel snakke for min. 299 kr./md. de første 6 mdr.?? Det bliver alt for
dyrt.

> For mit vedkommende er det "det hemmelige abonnement", som man får
> tilbudt når man vil flytte til Telmore.

Når man vil flytte TIL Telmore? Jeg er vist ikke helt med her. Han har pt.
abonnement hos Telmore.

> De priser jeg ringer til svarer til Telmores og jeg betaler ikke
> opkaldsafgift for samtaler som ikke bliver gennemført.

Tror du ikke at det er en speciel aftale du har? Fordi du har været kunde
længe eller???

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-09-04 22:05

"Martin Sand." wrote:

> Jeg kan intet finde om Orange Trumpf.

Det er ellers ret nemt:
http://orange.dk/trumf/

> [...]
> man vel snakke for min. 299 kr./md. de første 6 mdr.?? Det bliver alt for

Ok, jeg kunne formulere det lidt bedre:

Man bliver OrangeTrumf kunde, når man gennem en periode har haft et
forbrug på over 300 kroner om måneden.

Så får man tilsendt et plastikkort i Dankort-størrelse. Og indtil dennes
udløbdato kan man gøre brug af et par gode tilbud fx rabat på udvalgte
restauranter, motionscentre og som prikken over i'et telefoner til
særpris mod at binder sig yderligere seks måneder til sit abonnement.
telefoner til særpris kan man så dog kun købe én af om året.

Og nej, det har intet med OrangeGo at gøre.

Det skal lige siges, at jeg ikke har problemer med at have et forbrug på
300 kroner om måneden, da der to telefoner tilknyttet abonnementet.
Og ja, det er et privat-abonnement.
Det har nok noget at gøre, at jeg lagde ud med at have
MobilixModusForFlere-abonnementet dengang da Orange hed Mobilix.

> Når man vil flytte TIL Telmore? Jeg er vist ikke helt med her. Han har pt.
> abonnement hos Telmore.

Ja og han spørger hvor han kan få det billigst.

Jeg kan altså få T610'eren til 199,- kroner mod at forlænger mit
abonnement i 6 måneder.

Og jeg binder mig ikke til noget minimumsforbrug.

> Tror du ikke at det er en speciel aftale du har? Fordi du har været kunde
> længe eller???

Overhovedet ikke.
Da jeg annoncerede overfor en Orange-medarbejder at jeg ville flytte til
Telmore, så kunne han lige pludselig sagtens matche Telmores-priser.
Det er så lige lidt over et år siden. Om de stadig har den slags
"hemmelige abonnementer", det ved jeg ikke.

At jeg så har været kunde hos dem længe, tja det er så en anden snak.
Men har intet med Trumf-systemet at gøre, så vidt jeg har kunne
gennemskue det.

Fx kan jeg også få en
SE T630 : 599,- (1499)
Nokia 7610 : 2999,- (3999)
Nokia 6100 : 299,- (1199)
Nokia 6600 : 1499,- (2999)
SE K700i : 1999,- (2899)
Samsung E700: 1999,- (2599)

Priser i parentes er hvad Orange kalder for Normal-priser

Så hvis man er en loyal kunde og kan finde ud af at bruge sin telefon i
et vist omfang, så kan man få klækkelig rabat på sin telefon. Og
forbruget har man jo alligevel.

Og nej ovenstående er ikke en reklame for Orange.

mvh

Carsten Riis

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-09-04 07:46

"Martin Sand." wrote:

> Kan en T610 fås billigere end 929 kr.??

Elgiganten denne uge 10 kroner + 6*199 (hvor alle 199 kan omsættes
til forbrug).

Godt nok 1204 kroner. Men tænk på at de 199 kroner forbrug som har
følgende takster:

0 kr. i abonnement og oprettelse
75 øre/min. efter 3 min./dag
99 øre/min. for første 3 min./dag
20 øre/SMS

MMS 3 kr./stk., GPRS 15 kr./MB., SMS til udlandet 2,70 kr./stk.,
opkaldsafgift 0,25 kr.

Kan ikke huske taksterne på Debilos. Mon ikke de ligner hinanden.

mvh

Carsten

Fra : Martin Sand.

Dato : 07-09-04 15:50

Carsten Riis wrote:
> Elgiganten denne uge 10 kroner + 6*199 (hvor alle 199 kan omsættes
> til forbrug).

Ja, jeg har set tilbudet. Men jeg tror ikke at de 199 kr. kan omsættes til
direkte forbrug... det kræver vist at man fx. betaler 120 kr. ekstra pr. md.
for at få gratis sms, og så tæller de 120 kr. med som forbrug. En lidt
fusket måde at gøre det på, især hvis man ikke når at sms'e for alle 120 kr.
Så bliver der dyrere. Også list svært at gennemskue på deres hjemmeside.

PS: Beklager, jeg kom vist til at sende en mail til dig som svar fra min
kammerats pc i første forsøg!

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-09-04 21:00

"Martin Sand." wrote:

> [...]
> Så bliver der dyrere. Også list svært at gennemskue på deres hjemmeside.

Ikke som jeg kan se.

Den med de 120 kroner og SMS som du vil: Det er en ekstra mulighed du
har.
Og de 120 kan vist godt være en del af 199 kroner.

Det er i hvert fald sådan jeg læser tilbuddet.

> PS: Beklager, jeg kom vist til at sende en mail til dig som svar fra min
> kammerats pc i første forsøg!

nøh

mvh

Carsten