Bluetooth dongle til Nokia 7610
Fra : Frank Nørvig

Dato : 03-09-04 06:38

Hejsa,

Jeg har købt mig en Nokia 7610 og er meget godt tilfreds med den. Især
den detalje, at de har leveret et datakabel med i pakken.

Jeg kunne dog også godt tænke mig at bruge en Bluetooth USB dongle når
jeg skal lege med telefonen på arbejdet, men jeg er meget i tvivl om
hvilken dongle jeg skal købe.

Er der nogen herinde der kan anbefale mig en?

Jeg har selv udelukket følgende:
D-Link, fordi den efter sigende skulle være meget besværlig mht.
Nokia-telefoner, og fordi jeg selv har MEGET dårlige erfaringer med alle
deres andre produkter.

Sandberg, fordi en af mine venner har en tidligere Nokia telefon, hvor
der også har været store problemer med bla. at få "licens" til at bruge
donglen.

Men der må da findes et alternativ, uden man skal give en formue. Er
3COM et muligt valg?

Mvh Frank

Fra : Ole Bak

Dato : 03-09-04 07:30

"Frank Nørvig" <frank@noervig.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har selv udelukket følgende:
> D-Link, fordi den efter sigende skulle være meget besværlig mht.
> Nokia-telefoner, og fordi jeg selv har MEGET dårlige erfaringer med alle
> deres andre produkter.

Hej. Jeg har selvsamme tlf. og en d-link dbt-120 bluetooth dongle, og det
fungerer fint sammen. Eneste problem jeg har oplevet er, at nogle gange når
jeg starter maskinen op, så kan den ikke starte BT op. Men jeg tror det
ligger gemt i nogle usb drivere jeg engang rodede med.

/ole

Fra : Brian Schelde

Dato : 03-09-04 08:02

"Frank Nørvig" <frank@noervig.dk> wrote in message
> D-Link, fordi den efter sigende skulle være meget besværlig mht.
> Nokia-telefoner, og fordi jeg selv har MEGET dårlige erfaringer med alle
> deres andre produkter.
Jeg har en D-Link og den fungerer fint med en N6310i og med Siemens S55 har
aldrig haft problemer.

Fra : JMo.

Dato : 03-09-04 13:19

Frank Nørvig wrote:

> Sandberg, fordi en af mine venner har en tidligere Nokia telefon, hvor
> der også har været store problemer med bla. at få "licens" til at bruge
> donglen.

En lille kommentar:

Den gamle Sandberg USB to Bluetooth link er erstattet af en + model, til
samme pris. Forskellen er at der er audio-profil i den nye, og Widcomm
softwaren er opdateret til en 1.4.2'er