Min ene finger sover
Fra : Henrik

Dato : 28-08-04 20:54

Hejsa

Jeg har et problem med 1½ af mine fingre.

Den ene lillefinger sover - Og har den gjort i snart 3 uger..
Den lige ved siden af sover halvt..

Det lyder dumt.. Men det passer altså...

Kan selvfølgelig sagtens bevæge dem..
Men det er stadig irriterende..

nogen som har oplevet noget ligende??

Troede selv det ville gå over.. Men lader det ikke til...

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 28-08-04 20:57

"Henrik" <NO@MAIL.DK> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har et problem med 1½ af mine fingre.
>
> Den ene lillefinger sover - Og har den gjort i snart 3 uger..
> Den lige ved siden af sover halvt..

<<klip>>

Det lyder bestemt ikke dumt, men det må være irriterende!
Kender én, der havde en sovende arm i over ½ år :o
Der var kun én ting at gøre...vente og vente og vente...desværre
Hilsen Heidi

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Ulvir

Dato : 28-08-04 21:01

Henrik wrote:
> Hejsa
>
> Jeg har et problem med 1½ af mine fingre.
>
> Den ene lillefinger sover - Og har den gjort i snart 3 uger..
> Den lige ved siden af sover halvt..

Klassisk symtomer på en nerve i klemme oppe i nakkehvirvlene. Måske går det
over- måske ikke..
Det er nok bedst at du taler med din doktormand..

Venlig hilsen- Ulvir.

Fra : Spangkuk

Dato : 29-08-04 05:53

"Henrik" <NO@MAIL.DK> skrev i

> nogen som har oplevet noget ligende??

Hehe...ja, jeg har selv "været på den" i et halvt års tid,

Ifbm. ekstrem benyttelse af min PC igennem 6-8 md.
begyndte begge mine lillefingre, undersiden af fingrene
ved siden af OG håndkanten at blive følelsesløse...en
meget, meget fæl fornemmelse

På indersiden af dine albuer går nervetrådene til denne
del af din hånd, og sidder du og støtter på disse, vil du
langsomt, men sikkert, få disse symptomer.

Jeg har nu fået fuld følelse i venstre hånd, men i dag,
et års tid efter, er højre lillefinger og håndflade stadig mere
eller mindre følelsesløse og jeg forventer ikke at det bliver
bedre.

Spang