Svimmelhed
Fra : Preben Madsen

Dato : 27-08-04 23:20

Hejsa er der nogle der kender G B-8 det skulle være gode mod
svimmelhed hvad er det? og hvor kan man man købe det.
vi prøver alt min kone har været svimmel i et år.
såååå HJLÆP. Tak

Fra : niels

Dato : 29-08-04 10:42

Ginkgo biloba. Jeg har ikke hørt at det skulle hjælpe mod svimmelhed.

Prøv at drikke mindst 3 liter væske dagligt.
hilsen Niels

Fra : Anders Ravn

Dato : 29-08-04 12:24

"Preben Madsen" <preben.madsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa er der nogle der kender G B-8 det skulle være gode mod
> svimmelhed hvad er det? og hvor kan man man købe det.
> vi prøver alt min kone har været svimmel i et år.
> såååå HJLÆP. Tak

Kvalme og svimmelhed afhjælpes med ingefær-tabletter - eller er jeg galt på
den? Mener jeg at have hørt.
- Anders

---

Fra : Michael-7500

Dato : 01-09-04 19:13

> [...]
> svimmelhed hvad er det? og hvor kan man man købe det.
> vi prøver alt min kone har været svimmel i et år.

Prøv at få målt hendes blodtryk - det kunne jo være for højt! Min mor har
netop gået og været svimmel i halvnanden uge og da hun - ENDELIG - søgte
læge i dag, viste det sig at hendes blodtryk var ALT for højt.

--
Anne-Lise

Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar
Brugt pigetøj sælges: www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges: www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : G.B.

Dato : 01-09-04 21:12

Preben Madsen <preben.madsen@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Hejsa er der nogle der kender G B-8 det skulle være gode mod
> svimmelhed hvad er det? og hvor kan man man købe det.
> vi prøver alt min kone har været svimmel i et år.

Får hun væske (= vand) nok indenbords?

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : f00ge

Dato : 16-09-04 23:27

"Preben Madsen" <preben.madsen@mail.dk> wrote:
..
> Hejsa er der nogle der kender G B-8 det skulle være gode mod
> svimmelhed hvad er det?

Ginko Biloba. Det er noget kinesisk noget.
Sikkert meget sundt og uskadeligt at indtage.
Jeg prøvede det i et par måneder, havde hele tiden hovedpine pga. det,
svimmelheden hjalp det ikke på.

Svimmelhed kan have mange årsager - og de fleste kender lægerne ikke engang
selv.
Selv søger jeg en diagnose og kur nu på ottende år med kronisk svimmelhed.