Bøvset i snart 3 uger
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 27-08-04 10:07

Hej
Jeg bøvser, ikke sure opstød men bøvser og jeg er en gammel kone på 55 år.
Det er næsten uafbrudt fra jeg står op til jeg går i seng. Jeg har af lægen
fået to forskellige piller men uden resultat. Hun siger det er luft, men kan
ikke forstå det ikke holder op igen. Jeg kan ikke holde det tilbage for det
gør ondt. Jeg har mange sygdomme i forvejen epilepsi, sarkoidose, sjørgen,
allergi, astma, brok på spiserøret, kronisk blære- og nyrebækkenbetændelsen
og stærk svagt seende. Om nogle af disse ting hænger sammen kan min læge
ikke sige, hun har nu sendt mig videre til maveambulatoriet. Har nogen af
Jer prøvet det eller nogle gode råd. Det er lige meget hvad jeg spiser, to
forleden dag en dag men kun yougurt, det hjalp heller ikke. Bøvser stadig.
Min familie er ved at blive skøre af at høre på mig, jeg selv har ondt både
i maven og op i halsen af det bøvserri. Håber på nogle gode råd.

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 27-08-04 22:32

Et bud herfra...det kan være fordi maden er for lang tid i din mave/krop.
Hvis du anser det for en mulighed, så prøv med Magnesia i et par dage for at
få skred i ..ja undskyld...lortet :o

Hilsen Heidi

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/