Stramme Korsetter
Fra : kvaerulant

Dato : 22-08-04 21:43

Når en kvinde snøre sig meget stramt i et bælte eller korsett så
gør det ikke længer ond efter nogen tid
og kvinden bliver noget åndsfraværende.

Hvad er det for et stof som påvirker hende?
Er det vanedannede så at hun er nødtil at stramme
korsettet stammer hver dag?

http://www.spook.dk/

Fra : G.B.

Dato : 22-08-04 23:28

kvaerulant <dsl90720@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen news:cgb0gk$19qh
$1@news.cybercity.dk:

> Hvad er det for et stof som påvirker hende?

Testosteron? )))

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Fru Anton

Dato : 23-08-04 17:49

"kvaerulant" <dsl90720@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og kvinden bliver noget åndsfraværende.
>
> Hvad er det for et stof som påvirker hende?
> Er det vanedannede så at hun er nødtil at stramme

Tror ikke der er noget stof der påvirker hende... At hun bliver
åndsfraværende skyldes højst sansynligt iltmangel..Og man kan vænne sig til
mange ting også smerte. Nok derfor det ikke gør ondt efter en tid...

Om det kan være vanedannende ved jeg ikke, men har da hørt om folk der
bruger puder eller plasikposer over hovedet når de dyrker sex... Det skulle
give en kraftigere orgasme...

--
Mvh Fru Anton

Fra : kvaerulant

Dato : 25-08-04 09:42

Fru Anton wrote:

> [...]
>åndsfraværende skyldes højst sansynligt iltmangel..Og man kan vænne sig til
>mange ting også smerte. Nok derfor det ikke gør ondt efter en tid...

Det kan ikke skyldes ilt mangel da kvinder kan trække vejret med brystet.

Når smærte ikke gør ondt efter nogen tid så skyldes det at kroppen laver
nogen naturlig mofin.
Men hvad hedder den naturlige mofin?

Fra : bk

Dato : 25-08-04 09:58

det er sikkert adrenalinet som kommer hvæsende eller tænker du på endorfin?

Fra : kvaerulant

Dato : 25-08-04 19:02

bk wrote:

>det er sikkert adrenalinet som kommer hvæsende eller tænker du på endorfin?
>"kvaerulant" <dsl90720@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

>til

endorfin? Hvad hedder det på engelsk?