Først bronkitis, nu opkast!
Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 20-08-04 14:01

Jeg har i 4 dage haft en omgang bronkitis. Igår ordinerede lægen så
noget Kodein Stærk DAK 8 mg/ml.
Jeg hoster ikke særlig meget mere, til gengæld kaster jeg nu ALT op der
kommer indenbords.
Jeg er helt rundt på gulvet. Er jeg mon allergisk eller hvad kan der
være sket? Det skal lige siges at jeg i nat ved en fejl kan ha' taget
lidt for meget. Kan det være det maven reagerer på?

Hvad kan jeg spise/drikke der vil hjælpe? Cola? :)

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Sulten i Århus? Se www.ekstraost.dk

Fra : Jane

Dato : 20-08-04 14:57

Jan G. Nielsen skrev i <news:4125f622$0$304$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Hvad kan jeg spise/drikke der vil hjælpe? Cola? :)

Jeg ville nok prøve med noget mælk eller yogurt, måske
lidt havresuppe eller revne æbler kogt..

Da jeg fik kodein sagde lægen at for mange af dem
sammen virker som morfin, så det er måske hvad du
har fået?

Jane - har medlidenhed med dig
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Nicolai Kaltoft

Dato : 20-08-04 18:47

"Jan G. Nielsen" <no@mail.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> være sket? Det skal lige siges at jeg i nat ved en fejl kan ha' taget
> lidt for meget. Kan det være det maven reagerer på?

Hejsa Jan...

Codein er et opioid og virker dybest set ligesom morfin - omend meget
svagere. Kvalme, opkastning såvel som forstoppelse er velkendte bivirkninger
ved brug af et hvilket som helst opioid.

Super hilsner fra
Nicolai

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 21-08-04 16:41

Nicolai Kaltoft wrote:

> Codein er et opioid og virker dybest set ligesom morfin - omend meget
> svagere. Kvalme, opkastning såvel som forstoppelse er velkendte bivirkninger
> ved brug af et hvilket som helst opioid.

Aha, så blev jeg så meget klogere. Takker for info.