slip af med smerte
Fra : niels

Dato : 19-08-04 19:58

hej der

Jeg har oplevet et mirakel, efter 2 dage forsvandt alle mine mymoser og
andre muskel smerter. og efter en uge havde jeg ikke ømme knæ efter at have
siddet på hug i 15 min.
nogle af de lidelser der kan forsvinde ved denne metode ømme muskler, astma,
allergi, ledegigt, migræne m. m

Et ud snit fra hjemmesiden.
http://www.ceac.dk/
Efter mere end 20 års forskning i molekylær energi svingninger, er det nu
lykkedes at fremstille en EnergiPude, med helse-egenskaber der ikke før har
været kendt. Energi-Puden er let at anvende, både for voksne og børn.

Energi-Puden indeholder en planteolie, hvis molekyler ved hjælp af en
trykbølge, er sat op i så høje svingninger, at der herved dannes vacuum.

Når man behandler med Energi-Puden, opstår der en kædereaktion i kroppens
molekyler, derved dannes vacuum, som er en forudsætning for, at kroppen kan
optage de nødvendige næringsstoffer og ilt, samt udskille affaldsstoffer,
betændelse m. m.

Næsten alle opståede lidelser har den samme årsag, nemlig at der er nedsat
undertryk (vacuum) i vore celler. Når denne vacuum tryk bliver optimal, kan
kroppen genopbygge sig selv, nøjagtig som et sår der heles.

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-04 20:19

Jamen hej Niels da...

"niels" <n-k-p@mail.dk> wrote in message
> [...]
have
> siddet på hug i 15 min.
> nogle af de lidelser der kan forsvinde ved denne metode ømme muskler,

Ja, helt sikkert..

> [...]
har
> været kendt. Energi-Puden er let at anvende, både for voksne og børn.

Ja, der er jo nok en grund til at det ikke har været kendt, skal du se :)

> Energi-Puden indeholder en planteolie, hvis molekyler ved hjælp af en
> trykbølge, er sat op i så høje svingninger, at der herved dannes vacuum.

Øh nej, det er fysisk umuligt

> [...]
kan
> optage de nødvendige næringsstoffer og ilt, samt udskille affaldsstoffer,

Der skal sgu ikke være noget vacuum i kroppens celler for at de optager
noget.

> [...]
kan
> kroppen genopbygge sig selv, nøjagtig som et sår der heles.

HAHAHAHAHAHAHA, så har jeg sgu hørt den med... Det er sgu godt nok en af de
værste jeg nogensinde har hørt... Endda værre end magnetterapi!

'Næsten alle opståede lidelser har den samme årsag, nemlig at der er nedsat
undertryk (vacuum) i vore celler'

Hehehe, kæft det lyder latterligt... 495,- for en badesvamp er sgu lige lidt
i overkanten., men meget andet får du sgu nok ikke ud af den.
Egentlig ville jeg bede dig om at skride ad h3lvede til med din reklame, men
den er sgu skide sjov, så det gider jeg ikke engang.
Desuden tror jeg ikke at der findes folk, der er så dumme at hoppe på den...
eller det håber jeg da inderligt, men jeg tager nok fejl.

Sarkastiske hilsner
Ragnar, stud.pharm

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 19-08-04 23:49

<klip hist og pist>

Det skulle vel ikke være noget Aloe Vera-noget?*heheeee*

> [...]
den...
> eller det håber jeg da inderligt, men jeg tager nok fejl.

</klip>

Og til Ragnar....ja, det er godt nok en dyr badesvamp *G* Det er utroligt så
meget _plat_ der kan slåes på sundhed *suk*

Hilsen Miver og Mulles mor, Heidi, der foretrækker et godt stykke
chocolade.dk hvis det er ;)

Fra : preben nielsen

Dato : 20-08-04 09:48

"niels" <n-k-p@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Et ud snit fra hjemmesiden.
> http://www.ceac.dk/

Folk vil bedrages......

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Viggo

Dato : 21-08-04 17:15

"niels" <n-k-p@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hej der
>
> Jeg har oplevet et mirakel, efter 2 dage forsvandt alle mine mymoser og

Advarsel til blomsterelskere: Før I investerer i puden, så tjek lige om han
mener myoser eller mimoser?

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 28-08-04 20:36

> Når man behandler med Energi-Puden, opstår der en kædereaktion i kroppens
> molekyler, derved dannes vacuum,

Er du kommet til at bruge den som hovedpude...