Vandtætte poser til mobiltelefonen !
Fra : Peter Hansen

Dato : 30-08-04 15:07

Jeg så på en messe sidste år, at man kunne få nogle små vandtætte poser til
f.eks. at have sin mobiltelefon i. Nu skal jeg bruge en, men jeg kan ikke
finde nogle der sælger dem. De hed noget med aqua, et eller andet. Er der
nogle der kan hælpe mig.

M.v.h. Peter

Fra : Calle.

Dato : 30-08-04 15:26

www.spejdersport.dk

--
Calle.

Fra : Peter Hansen

Dato : 30-08-04 15:34

Hej Calle

> www.spejdersport.dk

Jeg synes ikke jeg kan finde noget på spejersports side ?

Hvad fandt du dem under ?

M.v.h. Peter

Fra : Calle.

Dato : 30-08-04 15:42

Peter Hansen wrote:
> Hej Calle

> Jeg synes ikke jeg kan finde noget på spejersports side ?
>
> Hvad fandt du dem under ?

Skriv vandtæt som søgeord på startsiden!

--
Calle.

Fra : Peter Hansen

Dato : 30-08-04 15:54

Det er ikke den type. Men ellers tak for hjælpen.

Jeg har selv lige fundet produktet via google.

De hedder Aquapac (jeg mente nok det var noget med aqua) og der var også en
hjemmeside på dansk, hvor de bliver solgt fra.

www.aquapac.dk

M.v.h. Peter

Fra : Calle.

Dato : 30-08-04 17:30

Peter Hansen wrote:
> [...]
>
> De hedder Aquapac (jeg mente nok det var noget med aqua) og der var
> også en hjemmeside på dansk, hvor de bliver solgt fra.

De er også på spejdersport, har selv købt dem.
http://www.spejdersport.dk/templates/Product_Variants.asp?ProductGuid=432322

http://www.spejdersport.dk/templates/Product_Variants.asp?ProductGuid=432337

--
Calle.

Fra : Christian Holst

Dato : 07-09-04 11:02

> De er også på spejdersport, har selv købt dem.

og så er de en hel del billigere end hos UVsport. ca ½ pris.

Christian Holst

Fra : News_group

Dato : 07-09-04 14:39

> og så er de en hel del billigere end hos UVsport. ca ½ pris.

Det er ikke det samme produkt.

Aqua Quest er den type hvor man folder åbningen og håber at de lukker tæt,
hvad de dog oftes gør, mens Aquapac er en rigtig pakningslukning, hvorfor de
er testes og garanteret til at holde tæt. Så der er ikke tale om det samme
produkt, blot for en ordens skyld.

Hvad Peter har tænkt sig at vælge er selvfølgelig helt op til ham. Men det
har nu aldig kunne betale sig at sparer på sikkerheden, specielt ikke når
det er i den prisleje.

Torsten

Fra : Jacob Lindquist

Dato : 30-08-04 18:06

"Peter Hansen" <fjern-dette@eksisterer-ikke.dk> wrote in message
> [...]
> finde nogle der sælger dem. De hed noget med aqua, et eller andet. Er der

En rulle fryseposer fra Netto fungerer også fint :)

--
Jacob

Fra : Calle.

Dato : 30-08-04 22:03

Jacob Lindquist wrote:
> "Peter Hansen" <fjern-dette@eksisterer-ikke.dk> wrote in message

> En rulle fryseposer fra Netto fungerer også fint :)

Ja, men der går for let hul på lortet ;-(

--
Calle.

Fra : Peter Hansen

Dato : 31-08-04 08:23

Fryseposer er udemærket hvis man ikke falder i vandet

Men det er jo oftes sådan at man har mest brug for en fungerende mobil hvis
man er faldet i vandet, hvilket jeg desværre har prøvet under hårdt vejr

Jeg har forresten bestilt en Aquapac idag hos uv-sport.dk. Jeg laver en
anmeldelse når jeg har testet den.

Hygge

Fra : Calle.

Dato : 31-08-04 20:26

Peter Hansen wrote:
> [...]
> under hårdt vejr
>
> Jeg har forresten bestilt en Aquapac idag hos uv-sport.dk. Jeg laver

de virker fint
--
Calle.