Problem med evinrude påhængsmotor.
Fra : SE

Dato : 29-08-04 21:36

Vi har et problem med vores evinrude 60 hk VRO påhænsmotor. Den hyler i
boxen og mister omdrejninger. Nogle bud på, hvad der kan være galt?

/se

Fra : Calle.

Dato : 29-08-04 21:46

SE wrote:
> Vi har et problem med vores evinrude 60 hk VRO påhænsmotor. Den hyler
> i boxen og mister omdrejninger. Nogle bud på, hvad der kan være galt?
>
> /se

manglende køling eller for lidt blandingolie i beholderen (hvis det er en
selvblander)

--
Calle.

Fra : Martin

Dato : 30-08-04 17:08

> manglende køling eller for lidt blandingolie i beholderen (hvis det er en
> selvblander)

Det er det, VRO er Evinrudes navn for deres selvblandesystem.

Jeg har selv haft en 60 HKEvinrude magen til din og det var desværre VRO
systemet som var defekt. er det tilfældet skal du ikke lige hoppe på hvis
forhandleren vil sælge din en helt ny pumpe. Der kan købes renoveringskit på
nettet, f.eks. Ebay. Den autoriserede forhandler jeg brugte sagde at man
ikke kunne reparere pumpen. Jeg valgte dog at demontere systemet og blande
manuelt.

/Martin

Fra : Helene og Lars

Dato : 31-08-04 18:41