Hvor er motornummeret på Volvo Penta M D11~
Fra : Henrik B.

Dato : 27-08-04 07:46

Hej,

Hvor er motornummeret på Volvo Penta MD11C?

Mvh,
Henrik.

Fra : bentp

Dato : 30-08-04 21:36

Det er præget ind i den lille messing-plade hvorpå motor-typen også står. Er
pladen væk er det bare ærgerligt...

Bent

Fra : Per J

Dato : 31-08-04 17:36

Med snilde skrev bentp bentp@tele2adsl.dk
i news indlægget XbMYc.4214$f63.1616@news.get2net.dk:

> Det er præget ind i den lille messing-plade hvorpå motor-typen også
> står. Er pladen væk er det bare ærgerligt...

> [...]

På min MD2B er motornummeret placeret på bagsiden af motorblokken.

Et tillægsspørgsmål: Er MD2B det samme som MDIIB, hvor II er romertallet 2.

--

Venlig hilsen

Per
Besøg Korsør Sejlklub: www.korsoersejlklub.dk
Oziexplorer: www.oziexplorer.com

Fra : Henrik B.

Dato : 01-09-04 11:53

On Fri, 27 Aug 2004 08:46:17 +0200, Henrik B. <h@b.c> wrote:

> Hvor er motornummeret på Volvo Penta MD11C?

Jeg fandt det på siden af motoren i svinghjulsenden lige over oliepinden.

Jeg lærte også at gearkassen har sit eget nummer.

Henrik.