Gruppens fundats
Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-08-04 17:00

Hej alle

Da der tilsyneladende er kommet en del nye skribenter i gruppen, og da
man samtidig har kunne se mindst tre salgsannoncer i gruppen på
forholdsvis kort tid, tillader jeg mig at poste gruppens fundats.

Denne og andre gruppers fundats kan i øvrigt ses på www.usenet.dk hvor
man også kan læse alt om grupperne og deres brug samt tilhørende
netikette, herunder regler om signaturer osv.

FUT (Follow Up To ) dk.admin.netikette (hvilket betyder, at svar
havner i denne gruppe, og hvor netikette osv. diskuteres.

Claus
*************
1. Gruppenavn:
dk.fritid.sejlads

2. Beskrivelse:
Fritidssejlads

3. Fundats:
Formålet med denne gruppe er diskussion af emner med relation
til al fritidssejlads, herunder sejlads for sejl, motor, eller
muskelkraft. Eksempler på relevante emner er:

* Båd design
* Bådebygning og -vedligeholdelse
* Turforslag og turbeskrivelser
* Kapsejlads
* Navigation
* Bådudstyr

Annoncering af stævner og arrangementer er velkomment.
Private køb/salg-annoncer og kommerciel annoncering er ikke
tilladt.

4. Begrundelse:
Sejlads er en udbredt fritidsbeskæftigelse i Danmark, og der
er behov for en dansksproget gruppe til diskussion af emner,
der primært retter sig mod sejlads i danske og omkring liggende
farvande.

5. Moderering:
Nej

6. Forslagsstillere: