Waypoints til en Sjælland Rundt tur...?
Fra : Lars Knudsen

Dato : 23-08-04 23:21

Jeg påtænker at tage en tur rundt om Sjælland i min Gib Sea 76 sejlbåd, der
stikker ca. 1,7 meter (for at være på den sikre side).
Er der en eller flere garvede Sjællands Rund farere, der kan hjælpe mig med
en samling waypoints til en sådan tur - blot så jeg ikke falder i de sikkert
mange fælder, der uden tvivl er i de ikke altid lige nemme farvande omkring
Danmark. Turen skal være så kort og ikke mindst så nem og sikker, som nu
engang muligt.

Min GPS er en Garmin-type, men jeg formoder at waypoints kan importeres i
diverse formater - eller indtastes manuelt ud fra positioner.

hilsen
lars

Fra : JPS

Dato : 25-08-04 22:14

Se her: http://home3.inet.tele.dk/lpo/waypoints.htm

Det nemmeste er at sortere dem på en PC og overføre dem til din GPS via et
lille program.
F. eks. Waypoint+ eller EasyGPS

At taste dem ind manuelt er tidsspilde.

/Jens Peter