Lami 13' - Gammel Falck båd?
Fra : Webmaster

Dato : 21-08-04 12:05

Vi har en Lami 13' jolle til salg

Vi har haft en "mindre diskution" (bare roligt ikke noget alvorligt) - om
denne jolle har været brugt som redningsjolle af Falck - eller om det er
Dori-joller de har brugt - det er jo også muligt at de har brugt begge typer

(se jollen her:
http://www.legetojsmekanikeren.dk/brugt-salg.asp?AnnonceID=6)

Hilsen
B.Duus, webmaster for http://www.legetojsmekanikeren.dk

Fra : Brian Sloth Pedersen

Dato : 21-08-04 20:26

Hej.

Jeg er lige blevet færdig uddannet brand og redning hos beredskabskorpset i
Herning. Vi havde en dory 13 redningsbåde med 50 hk. Jeg tror også at de
bruger dem hos Falck. Vi var udstationere på brandstationen i silkeborg og
der tror jeg også de havde en dory 13 og en gummibåd.