sessioner der aldrig timer ud!!
Fra : Mads United

Dato : 10-05-01 20:49

hvordan kan det lade sig gøre at når alle browservinduer er lukket at
sessioner ikke selv dør.... ???

jeg vil ikke mene det kan lade sig gøre

de dør hvis jeg selv kører en session_destroy()

er sessions noget der skal indstilles i hver browser ???

Fra : Rasmusstyrk.dk

Dato : 11-05-01 09:25

Nej, Man kan ikke indstille sessions i ens browser....

Men du kan bestemme dens leve tid, Men jeg kan ikke lige helt huske hvad functionen heder, men det er session_liftime eller noget...

- Rasmus

http://www.kandu.dk/

Fra : Mads United

Dato : 11-05-01 11:36

> Nej, Man kan ikke indstille sessions i ens browser....
>
> Men du kan bestemme dens leve tid, Men jeg kan ikke lige helt huske hvad
functionen heder, men det er session_liftime eller noget...

men vi er enige om at når alle browsers er blevet lukket, så skulle alle
sessioner gerne være døde ... ikke ?????

Fra : Lars Petersen

Dato : 11-05-01 23:44

> men vi er enige om at når alle browsers er blevet lukket, så skulle alle
> sessioner gerne være døde ... ikke ?????

Der går typisk 20 minutter...

--
-
Lars

Fra : Thygesen

Dato : 23-05-01 18:20

"Lars Petersen" <lars@virkelighed.ioflux.net> skrev i en meddelelse

> Der går typisk 20 minutter...

Koden for at ændre det er følgende:

Session.Timeout = 999

Timeout tiden angives i minutter, (nu er den altså sat til 999 minutter).

Mvh. Christoffer Thygesen

e-mail: cht@cht.dk
homepage: http://cht.dk

Fra : Simon Holm

Dato : 11-05-01 11:39

Læs lidt på denne side
http://dk.php.net/manual/en/ref.session.php

Der står noget med "session.cookie_lifetime" et sted i bunden