|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Flere spørgsmål om Volvo 850 Fra : Tine & Thomas
 | 
 Dato :  02-09-04 09:10
 | 
 |  | Hej folkens...
 
 Jeg har tidligere spurgt om der var nogen som kendte lidt til Volvo 850 stc.
 dog uden at få de store svar tilbage... øv...
 
 Nå, men konen og jeg var ude at prøve en fin import model her forleden dag.
 
 2,5 10v 144hk årgang 94 170.000 på klokken.
 
 Fuck en sløv slæde! Ken det være rigtigt?
 Vi havde egentligt tænkt os en 2.0, men den bliver da alt for sløv...
 
 Ellers var det en fin vogn. Et motorrum der så ud som nyt! Ingen rust...
 
 Men, 150.000 for en 10 år gammel bil!!!
 Er det dumt? Vi kan ikke helt gennemskue det...
 
 Håber på lidt hjælp...
 
 Mvh
 Thomas
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Jakob Jeppesen (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jakob Jeppesen
 | 
 Dato :  02-09-04 09:18
 | 
 |  | Tine & Thomas wrote:
 > Hej folkens...
 >
 > Jeg har tidligere spurgt om der var nogen som kendte lidt til Volvo
 > 850 stc. dog uden at få de store svar tilbage... øv...
 >
 > Nå, men konen og jeg var ude at prøve en fin import model her
 > forleden dag.
 >
 > 2,5 10v 144hk årgang 94 170.000 på klokken.
 >
 > Fuck en sløv slæde! Ken det være rigtigt?
 > Vi havde egentligt tænkt os en 2.0, men den bliver da alt for sløv...
 >
 > Ellers var det en fin vogn. Et motorrum der så ud som nyt! Ingen
 > rust...
 >
 > Men, 150.000 for en 10 år gammel bil!!!
 > Er det dumt? Vi kan ikke helt gennemskue det...
 >
 > Håber på lidt hjælp...
 >
 
 Hvis du læser lidt tilbage i gruppen (f.eks. via googlegroups) vil du finde
 adskillige indlæg, der hævder at man skal have modellen med lavtrykturbo -
 mener den har 193 heste...
 
 /Jakob
 
 
 
 
 |  |  | 
  Tine & Thomas (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Tine & Thomas
 | 
 Dato :  02-09-04 09:25
 | 
 |  | 
 "Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:4136d724$0$201$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 > Hvis du læser lidt tilbage i gruppen (f.eks. via googlegroups) vil du
 finde
 > adskillige indlæg, der hævder at man skal have modellen med lavtrykturbo -
 > mener den har 193 heste...
 Ja, det hjælper jo noget på sagerne...
 Men bare ordet turbo for min forsikringsmand til at se rødt!!!
 Måske, hvis nu man ligger vægt på at det er en *LAV*tryksturbo...    |  |  | 
   .salem (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : .salem
 | 
 Dato :  02-09-04 11:48
 | 
 |  | 
 >
 > Ja, det hjælper jo noget på sagerne...
 > Men bare ordet turbo for min forsikringsmand til at se rødt!!!
 >
 > Måske, hvis nu man ligger vægt på at det er en *LAV*tryksturbo...    ja forsikringen er jo lidt højere med en turbobil, men levetiden er også
 længere.
 Man bliver ikke "træt" af sin bil hvis du forstår. Det er jo ikke fedt at
 sætte sig ud i en bil på 4 ton med 144 hk :)
 jeg er ved at sælge min bil nu og overvejer klart at anskaffe mig en turbo
 igen. Det er sgu fedt!!!!
 Og specielt fedt hvis man har en stor volvo med 250 hk og kan sætte en BMW
 3gurkerI på plads.
 ..salem
            
             |  |  | 
    Niels Skaaning (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Niels Skaaning
 | 
 Dato :  02-09-04 11:59
 | 
 |  | ".salem" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
 news:4136fa89$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 
 > Man bliver ikke "træt" af sin bil hvis du forstår. Det er jo ikke fedt at
 > sætte sig ud i en bil på 4 ton med 144 hk :)
 >
 > jeg er ved at sælge min bil nu og overvejer klart at anskaffe mig en turbo
 > igen. Det er sgu fedt!!!!
 > Og specielt fedt hvis man har en stor volvo med 250 hk og kan sætte en BMW
 > 3gurkerI på plads.
 
 Er det ikke kun Tyskland man siger gurker?
 
 Jeg ville nu hellere have en Lancia Kappa Turbo selvom den kuns har 220 hk.
 Volvo det er jo sådan noget med stænklapper, store kofangere og en motor,
 der larmer som et tærskeværk.
 
 NS
 
 
 
 
 |  |  | 
     .salem (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : .salem
 | 
 Dato :  02-09-04 12:17
 | 
 |  | 
 
 >
 > Jeg ville nu hellere have en Lancia Kappa Turbo selvom den kuns har 220
 hk.
 > Volvo det er jo sådan noget med stænklapper, store kofangere og en motor,
 > der larmer som et tærskeværk.
 >
 
 men tilgengæld så er den ikke rustet væk når den er 6 år gammel.
 
 plus der er også lige prestige ved at have en volvo eler audi med turbo
 fremfor en Lancia ;)
 
 hvis jeg endelig skulle begive mig ud i det ville jeg ende med en Integral
 
 ..salem
 
 
 
 
 |  |  | 
      Anders Ravn (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Anders Ravn
 | 
 Dato :  02-09-04 18:49
 | 
 |  | 
 ".salem" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
 news:41370135$0$201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 >
 >
 > >
 > > Jeg ville nu hellere have en Lancia Kappa Turbo selvom den kuns har 220
 > hk.
 > > Volvo det er jo sådan noget med stænklapper, store kofangere og en
 motor,
 > > der larmer som et tærskeværk.
 > >
 >
 > men tilgengæld så er den ikke rustet væk når den er 6 år gammel.
 >
 > plus der er også lige prestige ved at have en volvo eler audi med turbo
 > fremfor en Lancia ;)
 Mere prestige i at have en Volvo eller Audi frem for en Lancia? Hvad bygger
 du det på?
 >
 > hvis jeg endelig skulle begive mig ud i det ville jeg ende med en Integral
 >
 > .salem
 >
 >
 ---
 Outgoing mail is certified Virus Free.
 Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com). Version: 6.0.746 / Virus Database: 498 - Release Date: 31-08-2004
            
             |  |  | 
       .salem (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : .salem
 | 
 Dato :  02-09-04 20:19
 | 
 |  | 
 
 > > plus der er også lige prestige ved at have en volvo eler audi med turbo
 > > fremfor en Lancia ;)
 >
 > Mere prestige i at have en Volvo eller Audi frem for en Lancia? Hvad
 bygger
 > du det på?
 
 
 min egen mening.
 
 Synes også en A6 er mere prestige end en Lada 1100, eller en SAAB 9/5
 fremfor en Simca fra 1981
 
 ..salem
 
 
 
 
 |  |  | 
        Niels Skaaning (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Niels Skaaning
 | 
 Dato :  02-09-04 20:51
 | 
 |  | ".salem" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
 news:4137723a$0$166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 >
 >
 > > > plus der er også lige prestige ved at have en volvo eler audi med
 turbo
 > > > fremfor en Lancia ;)
 > >
 > > Mere prestige i at have en Volvo eller Audi frem for en Lancia? Hvad
 > bygger
 > > du det på?
 >
 >
 > min egen mening.
 >
 > Synes også en A6 er mere prestige end en Lada 1100, eller en SAAB 9/5
 > fremfor en Simca fra 1981
 
 Lancia har vel mere eksklusivitet fordi det er et mindre kendt mærke. Se
 bare på den nye Thesis. Alle de andre mærke ligner noget fra et loppemarked
 ved siden af den.
 
 NS
 
 
 
 
 |  |  | 
         Henrik B. (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik B.
 | 
 Dato :  02-09-04 21:23
 | 
 |  | 
 "Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:41377c9c$0$209$14726298@news.sunsite.dk...
 
 > > > Mere prestige i at have en Volvo eller Audi frem for en Lancia? Hvad
 > > bygger
 > > > du det på?
 > >
 > >
 > > min egen mening.
 > >
 > > Synes også en A6 er mere prestige end en Lada 1100, eller en SAAB 9/5
 > > fremfor en Simca fra 1981
 >
 > Lancia har vel mere eksklusivitet fordi det er et mindre kendt mærke. Se
 > bare på den nye Thesis. Alle de andre mærke ligner noget fra et
 loppemarked
 > ved siden af den.
 
 Ligner noget fra et loppemarked? Prøv at sammenligne en Lancia Thema og en
 Saab 9000 - side om side. Og gennemgå dem i overordnede detaljer. Jeg véd
 godt, hvilken af de to biler der blegner fælt...
 
 M.v.h.
 
 
 
 
 |  |  | 
        Henrik B. (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik B.
 | 
 Dato :  02-09-04 21:21
 | 
 |  | 
 ".salem" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
 news:4137723a$0$166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > min egen mening.
 >
 > Synes også en A6 er mere prestige end en Lada 1100, eller en SAAB 9/5
 > fremfor en Simca fra 1981
 *ROFL*     M.v.h.
            
             |  |  | 
   Henrik B. (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik B.
 | 
 Dato :  02-09-04 21:23
 | 
 |  | 
 "Tine & Thomas" <tineogthomas@os.dk> skrev i en meddelelse
 news:4136d8f4$0$241$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 
 > > adskillige indlæg, der hævder at man skal have modellen med
 lavtrykturbo -
 > > mener den har 193 heste...
 >
 >
 > Ja, det hjælper jo noget på sagerne...
 > Men bare ordet turbo for min forsikringsmand til at se rødt!!!
 
 Find dig straks et andet forsikringsselskab.
 
 M.v.h.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Emil Jensen [2100] (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Emil Jensen [2100]
 | 
 Dato :  02-09-04 09:48
 | 
 |  | > > Men, 150.000 for en 10 år gammel bil!!!
 > > Er det dumt? Vi kan ikke helt gennemskue det...
 
 Kender en som for to uger siden købte en almindelig Volvo 940 stationcar.
 Tror motoren var en 2.3 liters (standard) og bilen gav gav 140.000 kr for.
 Den var også 10 år gammel.
 
 Mvh
 
 Emil
 
 
 
 
 |  |  | 
  Johnt (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Johnt
 | 
 Dato :  02-09-04 11:35
 | 
 |  | 
 "Tine & Thomas" <tineogthomas@os.dk> skrev i en meddelelse
 news:4136d59e$0$310$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > Hej folkens...
 >
 > Jeg har tidligere spurgt om der var nogen som kendte lidt til Volvo 850
 stc.
 > dog uden at få de store svar tilbage... øv...
 >
 > Nå, men konen og jeg var ude at prøve en fin import model her forleden
 dag.
 >
 > 2,5 10v 144hk årgang 94 170.000 på klokken.
 >
 > Fuck en sløv slæde! Kan det være rigtigt?
 
 Jeg mener at et autoriseret Volvo værksted kan tilbyde lidt forskellige
 løsninger til nogle flere kræfter.
 
 Jeg har hørt om anden chip, og lavtryksturbo (det koster i størrelsesorden
 5-10tkr.).
 
 Derudover kan værkstedet i nogle modeller ændre et eller andet, således at
 bilen har kørecomputer. Prisen afhænger nok lidt af værkstedet, samt
 modellen.
 
 Jeg syntes at det er en dejlig bil, og med mængden af biler på vejene og
 hastighedsgrænserne vil være hurtig nok for de fleste (Medmindre man bor et
 i Vestjylland).
 
 Hilsen
 
 Johnt
 
 
 
 
 |  |  | 
  Henrik B. (02-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik B.
 | 
 Dato :  02-09-04 21:24
 | 
 |  | 
 "Tine & Thomas" <tineogthomas@os.dk> skrev i en meddelelse
 news:4136d59e$0$310$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 
 > 2,5 10v 144hk årgang 94 170.000 på klokken.
 >
 > Fuck en sløv slæde! Ken det være rigtigt?
 > Vi havde egentligt tænkt os en 2.0, men den bliver da alt for sløv...
 >
 > Ellers var det en fin vogn. Et motorrum der så ud som nyt! Ingen rust...
 >
 > Men, 150.000 for en 10 år gammel bil!!!
 > Er det dumt? Vi kan ikke helt gennemskue det...
 
 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllt for dyrt! Det er en så gammel potte med
 dét kilometertal ikke værd.
 
 M.v.h.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Tine & Thomas (03-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Tine & Thomas
 | 
 Dato :  03-09-04 21:51
 | 
 |  | 
 "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:4137816a$0$294$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >
 > "Tine & Thomas" <tineogthomas@os.dk> skrev i en meddelelse
 > news:4136d59e$0$310$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >
 > > 2,5 10v 144hk årgang 94 170.000 på klokken.
 > >
 > > Men, 150.000 for en 10 år gammel bil!!!
 > > Er det dumt? Vi kan ikke helt gennemskue det...
 >
 > Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllt for dyrt! Det er en så gammel potte
 med
 > dét kilometertal ikke værd.
 >
 Tak, endelig et svar vi kan bruge til noget!
 Det er også det vi mener!
 
 Kan du komme med et godt bud på hvad den så skal koste?
 Det er en import bil.
 Uden træk. Så den har formentlig aldrig været spændt for hårdt for.
 Den fremstår umiddelbart som ny. Sædebetrækket er ikke slidt blankt. Alle
 knapper og kontakter virker og "går" fint!
 
 Mvh
 Thomas
 
 
 
 
 |  |  | 
   Henrik B. (05-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik B.
 | 
 Dato :  05-09-04 18:17
 | 
 |  | 
 "Tine & Thomas" <tineogthomas@os.dk> skrev i en meddelelse
 news:4138d968$0$266
 > > > 2,5 10v 144hk årgang 94 170.000 på klokken.
 > > >
 > > > Men, 150.000 for en 10 år gammel bil!!!
 > > > Er det dumt? Vi kan ikke helt gennemskue det...
 > >
 > > Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllt for dyrt! Det er en så gammel potte
 > med
 > > dét kilometertal ikke værd.
 > >
 > Tak, endelig et svar vi kan bruge til noget!
 > Det er også det vi mener!
 >
 > Kan du komme med et godt bud på hvad den så skal koste?
 > Det er en import bil.
 Så meget desto mere for dyr! Hvad med selv at importere en af slagsen? Det
 er ikke så vanskeligt, og I sparer nemt 20 - 25.000,- Der er flere her i
 gruppen der kan være behjælpelige - undertegnede inklusiv. Og der er ikke
 det store besvær ved det.
 Hér er blot et eksempel:
http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=6916838&id=dgdjawbfpih Det er en '94-model, der har 142.000 km. Den får du for under 25.000,- (+
 hvad den så kan handles yderligere ned). Du kan evt. på toldskat.dk tjekke
 hvad en sådan ca. vil koste i afgift. Mit bud vil være noget under 100.000,-
 i afgift.
 M.v.h.
            
             |  |  | 
   Henrik B. (05-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik B.
 | 
 Dato :  05-09-04 18:25
 | 
 |  | 
 "Tine & Thomas" <tineogthomas@os.dk> skrev i en meddelelse
 news:4138d968$0$266
 > > > Men, 150.000 for en 10 år gammel bil!!!
 > > > Er det dumt? Vi kan ikke helt gennemskue det...
 > >
 > > Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllt for dyrt! Det er en så gammel potte
 > med
 > > dét kilometertal ikke værd.
 > >
 > Tak, endelig et svar vi kan bruge til noget!
 > Det er også det vi mener!
 >
 > Kan du komme med et godt bud på hvad den så skal koste?
 > Det er en import bil.
 Så meget desto mere for dyrt!! Hvorfor ikke bare selv hente en i Tyskland.
 Det er ikke besværligt og I sparer en bunke penge på det. Der er flere her i
 gruppen der kan/vil være behjælpelige - undertegnede inklusiv.     Hér er bare ét elsempel fra Tyskalnd:
http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=6916838&id=dgdjawbfpih Det er en '94-model (9/93), der enddog kun har kørt 142.000 km. Den kan
 købes for 25.000,- (minus hvad man nu kan forhandle den ned). Hertil kommer
 afgift, hvor du kan få et fingerpeg på www.toldskat.dk  . Mit bud på afgift
 vil være ca. 70.000,-  Så for ca. 100.000,- har du drømmebilen. Eller smæk
 40 - 50.000,- oveni og du har en bil der er flere år nyere - og har lavere
 kilometertal.    M.v.h.
            
             |  |  | 
    J S L (06-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : J S L
 | 
 Dato :  06-09-04 15:38
 | 
 |  | Hej til alle!
 
 Jeg må sige at det er virkeligt sjovt, at læse alle jeres indlæg. For og
 imod Volvo. lloooooolll
 
 Med hensyn til at "som en skrev" at give en skaldet BMW 320i baghjul, kan
 jeg da lige sige at det kan min Volvo 245i stc, uden problemer og det vel og
 mærke kun med 116hk under hjelmen....tag den.
 
 Man må holde sig for øje at en Volvo, hvis vi ser bort fra Turbo modellerne
 og de forholdsvis nye 40 modeller, mere er en "sliderbil" end en "her kommer
 jeg bil". Volvo og andre "store/tunge" biler er mere en komfort bil end en
 racerbil.....
 
 Min sidste Volvo var en 245 stc. 87' 268.000 km på bagen....havde den
 desværre kun i 13 år "snøft" :C))
 
 Men det er rigtigt, at skal/vil man have en Volvo der vil fremad så køb en
 Turbo...
 
 
 Mvh
 
 Jaime
 
 
 
 
 |  |  | 
     J S L (06-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : J S L
 | 
 Dato :  06-09-04 17:26
 | 
 |  | 
 "J S L" <J S L@privat.dk> skrev i en meddelelse
 news:chhsom$2v8s$1@news.cybercity.dk...
 >
 > Min sidste Volvo var en 245 stc. 87' 268.000 km på bagen....havde den
 > desværre kun i 13 år "snøft" :C))
 >
 >
 
 Ups..... mente faktisk 468.000km på bagen.....
 
 
 
 
 |  |  | 
     Jan W Nielsen (06-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  06-09-04 21:18
 | 
 |  | 
 
            > Med hensyn til at "som en skrev" at give en skaldet BMW 320i baghjul, kan
 > jeg da lige sige at det kan min Volvo 245i stc, uden problemer og det vel
 og
 > mærke kun med 116hk under hjelmen....tag den.
 *ROFL*
 Sure - hvis BMW´en skal den anden vej...!    (Nogle gange er folks overdrivelser/manglende realitetssans simpelthen FOR
 stor)
 /Jan W Nielsen
            
             |  |  | 
      J S L (07-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : J S L
 | 
 Dato :  07-09-04 10:24
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
 news:413cc610$0$8699$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
 >
 >
 > Sure - hvis BMW´en skal den anden vej...!    >
 Vi snakker kun optræk, hvor BMW ikke ligefrem er kendt for at være den
 hurtigste i verden...........og du kører da vist BMW?????
            
             |  |  | 
       J S L (07-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : J S L
 | 
 Dato :  07-09-04 11:40
 | 
 |  | 
 "J S L" <J S L@privat.dk> skrev i en meddelelse
 news:chjun7$28ss$1@news.cybercity.dk...
 >
 > Vi snakker kun optræk, hvor BMW ikke ligefrem er kendt for at være den
 > hurtigste i verden...........og du kører da vist BMW?????
 >
 >
 
 Helt ærlig...........fatter du ikke en joke når du ser den på skrift????? En
 volvo vejer 1300kg. Uden overdrivelse kan den følge BMW de
 første.....hmm.......25meter og det er da vist enda stort... :C)
 
 Men noget helt andet er, når Brian & Johnny "undskyld til dem der hedder
 det" selv syntes de er nogle seje fyre, i deres små hurtige biler ligger og
 racer fra alm. standart biler fra lyskryds til lyskryds. De glemmer bare at
 der er mange hk & ca. 500kg til forskel. En udligning af odds ville nok
 sætte ja....Brian & Johnny på plads.
 
 Ser du Jan W, det er til at grine af :C)) Men hvad kører du selv i?
 
 Mvh
 Jaime
 
 
 
 
 |  |  | 
        Jan W Nielsen (20-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  20-09-04 19:02
 | 
 |  | 
 
            > Helt ærlig...........fatter du ikke en joke når du ser den på skrift?????
 Rolig nu, Mulle.    > En
 > Volvo vejer 1300kg. Uden overdrivelse kan den følge BMW de
 > første.....hmm.......25meter og det er da vist enda stort... :C)
 Den kan på INGEN måde følge med en BMW 320i, hvis begge biler køres
 optimalt. Punktum.    > Men noget helt andet er, når Brian & Johnny "undskyld til dem der hedder
 > det" selv syntes de er nogle seje fyre, i deres små hurtige biler ligger
 og
 > racer fra alm. standart biler fra lyskryds til lyskryds. De glemmer bare
 at
 > der er mange hk & ca. 500kg til forskel. En udligning af odds ville nok
 > sætte ja....Brian & Johnny på plads.
 Jeg ved ikke helt, hvad du mener. Men det er rigtigt at der er en tendens
 til at de store biler kommer igen, når man kommer på motorvejen, hvor det
 ikke længere handler om vægt/effekt - men om vindmodstand/effekt.
 > Ser du Jan W, det er til at grine af :C)) Men hvad kører du selv i?
 En Opel Vectra.
 Den kan godt køre fra en BMW 320i - men det kan en Volvo 245 med 116 hk
 ikke. Hvis du tror det, har du ikke prøvet en situation, hvor BMW´en bliver
 kørt optimalt - eller også har din Volvo langt mere end 116 hk.
 (Jeg har kørt en del accelerationsprøver i mange biler - og glem nu bare alt
 om den der Volvo.    )
 /Jan W Nielsen
            
             |  |  | 
       Jan W Nielsen (20-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  20-09-04 18:54
 | 
 |  | > Vi snakker kun optræk, hvor BMW ikke ligefrem er kendt for at være den
 > hurtigste i verden...........og du kører da vist BMW?????
 
 Du tager fuldkommen fejl - den ville ikke have en chance, hvis føreren af
 BMW´en vidste, hvordan bilen skulle køres.
 
 Med andre ord - hvis begge biler køres optimalt har Volvoen ikke en chance.
 
 /Jan W Nielsen
 
 
 
 
 |  |  | 
        J S L (21-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : J S L
 | 
 Dato :  21-09-04 10:36
 | 
 |  | Kære Jan!
 
 Du forstår åbenbart ikke at det jeg skrev, var ment som én stor spøg.......
 :C)))
 
 Men ærligt talt, så er det jo dit problem. LOOOOLLLLL
 
 Jaime
 
 
 
 
 |  |  | 
         Jan W Nielsen (21-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jan W Nielsen
 | 
 Dato :  21-09-04 19:16
 | 
 |  | > Du forstår åbenbart ikke at det jeg skrev, var ment som én stor
 spøg.......
 > :C)))
 > Men ærligt talt, så er det jo dit problem. LOOOOLLLLL
 
 Jeg har intet problem - men det var da heldigt, at det bare var for sjov -
 ellers havde du jo taget grumme fejl.
 
 / Jan W Nielsen
 
 
 
 
 |  |  | 
          J S L (22-09-2004) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : J S L
 | 
 Dato :  22-09-04 11:37
 | 
 |  | 
 "Jan W Nielsen" <intetsvar@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
 news:41506fc8$0$25966$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
 >
 > Jeg har intet problem - men det var da heldigt, at det bare var for sjov -
 > ellers havde du jo taget grumme fejl.
 >
 
 Hej!
 
 Ja........DET tror jeg på :C)))
 
 Det sjove er egentlig at der ikke var flere der "vågnede op" og skrev at det
 var da vist en drøm med fremtidsplaner...  :C))
 
 Min bror kører i en Mazda626 V6 24vent. Man må sige at det er en bil der
 godt vil fremad, når man så kommer over i den gode gamle Volvo er det som at
 blive banket tilbage til fortiden. Hold K.... der er forskel. Ikke så meget
 den jeg har nu, den er med inc. den gamle var uden. Selv på de to modeller
 kan man mærke forskel på acc.
 
 Men igen Volvo'n er for mig en arbejdsbil. Bruger den til jagt "hunden ind
 bagi" møgbeskidt selvfølgelig...."hvorfor ryster hunde sig først INDE i
 bilen" det fatter jeg ikke. Og med CV bagefter er der intet der kan kvæle
 dytten.
 
 Mvh
 Jaime
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |