Prob. med 8210
Fra : J.O

Dato : 10-05-01 18:23

hej Ng jeg har et problem det
er at displayet i min ligsom "løber ud"
og så kommer det tilbage igen er det
et kendt problem ???

er der noget jeg kan gøre eller
skal jeg give 1000-1500 for
et nyt Display ??

Mvh.: Jesper

Fra : Devast8or

Dato : 10-05-01 22:37

Et nyt display koster kun 298,- hos www.thansen.dk hvis du kan leve med et
uoriginalt. Desværre kender jeg ikke en bedre løsning på dit problem.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 11-05-01 16:59

J.O <jogi@city.dk> skrev i en news:9deijm$n3e$1@news.cybercity.dk...
> hej Ng jeg har et problem det
> er at displayet i min ligsom "løber ud"
> og så kommer det tilbage igen er det
> et kendt problem ???

Det lyder meget som et problem jeg havde - det skyldtes nogle kontakter
bagpå, der var trykket flade.

Mit display gik periodisk ud + til sidst blev det simpelthen visket langsomt
ud, startende fra højre hjørne og firkant for firkant bevæge sig nedaf - det
så virkelig underligt ud!

Mvh

Peter

--
Hvad synes du om din mobiltelefon? Giv din mening til kende om den på
www.eaid.dk/epinion - det hjælper andre, der skal ud og købe mobil!

Fra : J.O

Dato : 11-05-01 19:22

hvad gjprde du ved det brob.

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 12-05-01 18:38

J.O <jogi@city.dk> skrev i en news:9dhaee$2lib$1@news.cybercity.dk...
> hvad gjprde du ved det brob.

Kørte ud til et telecomcenter som reparede den gratis (garanti). Men efter
hvad jeg har hørt, skulle det problem være et almindeligt et ved N8210...

-Peter

Fra : Christian Vejby Gund~

Dato : 12-05-01 13:23

Det er faktisk et kendt problem hos Nokia!!! Det er en fabriksfejl, og de er
derfor også ofte villige til at skifte, ikke blot display, men hele
telefonen !!!

Mvh

Christian Gundersen, dyfo.dk

Fra : J.O

Dato : 12-05-01 14:32

ja men min garenti udløb for en måned siden !!!!

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 13-05-01 09:45

"Christian Vejby Gundersen" <cvg@cs.auc.dk> skrev:
> Det er faktisk et kendt problem hos Nokia!!! Det er en
> fabriksfejl, og de er derfor også ofte villige til at
> skifte, ikke blot display, men hele telefonen !!!

Hvor henvender man sig, hvis man gerne vil have en HELT ny 8210, istedet
for kun et nyt display ?

--
Rasmus