Porcelænsmaling og porcelæn
Fra : J.olsson

Dato : 05-09-04 14:58

Hejsa

Måske er dette ikke den rette gruppe, men jeg/vi søger adresser eller
hjemmesider der enten henviser eller sælger hvidt porcelæn til maling!
Nogen der kan hjælpe med henvisning til rette forum eller direkte adresse??

Takker på forhånd

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 06-09-04 14:33

Sun, 5 Sep 2004 15:58:14 +0200, skrev "J.olsson" <joeson@webspeed.dk>
i dk.fritid:

>Måske er dette ikke den rette gruppe, men jeg/vi søger adresser eller
>hjemmesider der enten henviser eller sælger hvidt porcelæn til maling!
>Nogen der kan hjælpe med henvisning til rette forum eller direkte adresse??

De sælger ganske vist ikke direkte på nettet, men du kan kontakte dem
og bede om et katalog, hvor tingene kan købes på postordre:
SG-Trading, Skælskør
Tlf. 5814 1400 eller e-mail: sgt@sgt.dk
De har et enormt stort udvalg og til rimelige priser. De sælger også
farver og tilbehør.

Nu skriver du ikke noget om, hvor du bor, men de fleste
porcelænsbrænderier sælger også hvidt porcelæn, så prøv at søge på
f.eks. www.krak.dk og skriv "porcelænsbrænderi" eller
"porcelænsbrænderiet" i søgefeltet til firmanavn, så kommer der en
række steder frem.

Hvis du bor i Nordsjælland, så kan jeg anbefale www.dorte-olsen.dk i
Fredensborg.

--
mvh Gitte Sørensen

Gitte's Rodebutik: http://gydda.dk

Fra : Jane

Dato : 07-09-04 08:31

J.olsson skrev i <news:413b1b77$0$233$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> hjemmesider der enten henviser eller sælger hvidt porcelæn til maling!

Jeg har set hvidt porcelæn blandt andet på Holmegaards glasværk
og det som er sorteret fra fordi det "kun" er anden kvalitet ser
ganske velegnet ud i mine øjne.

Jane - savner at lave porcelænsmaling
--
æbleskrog.dk