Nogen der har en Airbrush spray? (KBH)
Fra : Morten

Dato : 04-09-04 17:12

Hejsa

Jeg står og skal male en model-bil, som skal være en helt bestemt farve - en
farve som jeg ikke kan finde på spray-dåse noget sted. Da jeg ikke tror man
kan få en helt glat overflade med pensel, slog tanken mig at man kunne bruge
en air-brush. Det er bare mange penge at betale når man kun skal male så
lidt, så jeg tænkte om nogen måske har en spray man kunne komme forbi og
låne - selvfølgelig imod en eller anden form for betaling (rødvin/cola el.
lig.)

Jeg bor i Rødovre, men alt på sjælland vil være interessant ...

skriv !

/Morten