Termotøj
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 03-09-04 12:33

Mine to yngste på 1 år (i dag *S*) skal have noget termotøj hovedsageligt
til brug i dagplejen. Hvor vi til storesøster har været heldige at finde
noget til en overkommelig pris i Føtex, kniber det mere til dem. Desuden bor
vi u'e å æ' lan' og smutter ikke sådan uden videre i butikker.
Er der nogle, der kender og kan anbefale et godt sted at shoppe termotøj,
evt. via nettet? Jeg kender allerede termoland.dk, hvor vi nok ender med at
købe, hvis ingen alternativer (helst med billigere priser) dukker op.

MVH Mette

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 03-09-04 17:35

Tror da lige at jeg har set noget i Kvickly men er ikke sikker.

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 03-09-04 19:23

"Kristina Søndergaard" <kristina@s-andreassen.dk> skrev i en meddelelse
> Tror da lige at jeg har set noget i Kvickly men er ikke sikker.

Hejsa

Mit seneste besøg i en Kvickly (starten af denne uge) afslørede desværre
ikke noget.

MVH Mette

Fra : Lisbeth Nielsen

Dato : 03-09-04 17:45

> [...]
at
> købe, hvis ingen alternativer (helst med billigere priser) dukker op.

www.termoland.dk

vh
Lisbeth

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 03-09-04 18:45

"Lisbeth Nielsen" <nomail@nomail.invalid.dk> skrev i en meddelelse

Jeg kender allerede termoland.dk, hvor vi nok ender med
> at

> www.termoland.dk
>
> vh
> Lisbeth

Som sagt kender jeg allerede termoland

MVH Mette

Fra : Lisbeth Nielsen

Dato : 03-09-04 19:03

> "Lisbeth Nielsen" <nomail@nomail.invalid.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg kender allerede termoland.dk, hvor vi nok ender med

> Som sagt kender jeg allerede termoland

Bahhhhhh...... godmorgen Lisbeth Sorry. Ja jeg kunne jo bare have læst
det ordentligt.

vh
Lisbeth

Fra : Inger Pedersen

Dato : 03-09-04 18:27

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Mine to yngste på 1 år (i dag *S*) skal have noget termotøj

Til lykke!
Jeg har her i eftermiddags set pink og marineblår termotøj på medlemstilbud
i Super Brugsen til 99 kr.
Den pink passede ikke lige til mit mundvand, men enhver
dagpleje/børnehave-prinsesse vil finde den DEJLIG!

Hilsen Inger

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 03-09-04 19:22

" Inger Pedersen" <inger_mp@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> i Super Brugsen til 99 kr.
> Den pink passede ikke lige til mit mundvand, men enhver
> dagpleje/børnehave-prinsesse vil finde den DEJLIG!

Tak for tippet. Desværre ligger nærmeste Superbrugsen ikke lige for her hos
os

MVH Mette

Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 03-09-04 20:49

Er ret sikker på at det må være det samme jeg har set i Kvickly. Jeg havde
kort fat i et par pink bukser og er også temmelig sikker på at der var
medlemstilbud på.... Skal nok derind igen i morgen, så kan jeg da kigge igen

Kristina