Sigurds Bjørnetime
Fra : Dorthe

Dato : 02-09-04 09:44

Hej NG

Er der nogen der ved, om man kan købe Sigurds Bjørnetime på VHS/DVD andre
steder end hos DR?

/Dorthe

Fra : Conny Nielsen

Dato : 02-09-04 14:57

"Dorthe" <dorthemus1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen der ved, om man kan købe Sigurds Bjørnetime på VHS/DVD andre
> steder end hos DR?
>
> /Dorthe

Nej.. men jeg ved at på biblioteket, har jeg lånt en cd med ham. Den var
mine unger vilde med... Så den er kommet på julegave-listen.

MVH

Conny (hvis to unger også er vilde med Sigurd

Fra : Susanne Colsted

Dato : 02-09-04 17:24

Jeg har set filmene i FONA.....også den med symfoni-orkesteret.

Susanne

Fra : Dorthe

Dato : 02-09-04 20:32

"Susanne Colsted" <susanne_colstedbørslettes@tdcspace.dk> skrev i en
meddelelse news:41374924$0$291$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Jeg har set filmene i FONA.....også den med symfoni-orkesteret.
>
> Susanne

Tak - så må jg smutte derind og kigge i morgen

Dorthe

Fra : Susanne Colsted

Dato : 02-09-04 20:57

http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?stockID=238641&mediaType=41&sort=7&track=true
Det kunne også være aktuelt....når det udkommer om en måneds tid.

Susanne

Fra : Susanne Colsted

Dato : 02-09-04 21:06

Og så er der;
http://www.dvdcity.dk/?vis=11012&a=1&b=sigurd
Hvis du vil købe over nettet

Susanne

"Susanne Colsted" <susanne_colstedbørslettes@tdcspace.dk> skrev i en
meddelelse news:41377b24$0$293$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Dorthe

Dato : 05-09-04 21:23

"Susanne Colsted" <susanne_colstedbørslettes@tdcspace.dk> wrote in message

http://www.softxchange.dk/docs/site/stock/showStockItem.asp?stockID=238641&mediaType=41&sort=7&track=true
> Det kunne også være aktuelt....når det udkommer om en måneds tid.
>
> Susanne

Hmm - der var jo endelig een på dvd Jeg har ellers været i Fona og
bestille een af videoerne. Men så må jeg se, om jeg kan nå at afbestille
den!

/Dorthe