Gravid og løb!
Fra : Heidi Jensen

Dato : 02-09-04 07:19

Hej

Har lige et lille spørgamål... Nu er det sådan at jeg har en
udstillingshund, som jeg har meldt til 4 udstillinger her i sep. noget af
fremvisningen foregår i løb... det er en mellem stor hund! Så er det jeg er
kommet til at tænke på, om jeg overhovedet må løbe med ham? Jeg er 22 fulde
uger henne nu.....

Heidi

Fra : karsten klaaby

Dato : 02-09-04 07:28

klip
> kommet til at tænke på, om jeg overhovedet må løbe med ham? Jeg er 22
fulde
> uger henne nu.....
>
> Heidi

Hej Heidi

Hvis du ingen problemer har i din graviditet må du gerne løbe med ham, det
er jo heller ikke enormt meget du skal løbe.
Sportsfolk fortsætter jo også omend ikke på topplan, man kan løbe, cykle og
dyrke sport i det omfang det ikke gør ondt.

MVH Pia (der har født 3 børn)

Fra : Heidi Jensen

Dato : 02-09-04 07:38

"karsten klaaby" <karsten.klaaby@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> dyrke sport i det omfang det ikke gør ondt.

Hej

Ok- tak, det er jeg glad for! :0)