Vinterrejse med 2 årig dreng, hvorhen ?
Fra : Jim Vikkelsø

Dato : 31-08-04 12:57

Hejsa.

Jeg vil høre, om I har nogle gode ideér til hvor vi skal rejse hen til
vinter.

Vores dreng er på det tidspunkt 2 år.

Mit bedste bud er Puerto Rico på Gran Canaria, pga:

* den forholdsvis korte flyvetur
* der er et stort badeland med opvarmet vand og masser af rutsjebaner
* der er en god strand
* der er mulighed for at komme med båd ud og se forskellige ting
* der ligger en papegøjepark i nærheden.
* der er varmt .... uden at være FOR varmt.

Men ........... farmand synes ikke lige, at det er det fedeste sted i
verden, så jeg vil gerne høre, om I har andre god ideer.

Rejsen skal være 90 % på sønnikes præmisser, dvs:

En ikke-alt-for-lang flyvetur
Pool/svømmehal/badeland tæt på.
Vi kunne også godt tænke os en legeplads PÅ hotellets grund el. tæt derved.
Skal være i nærheden af vand.
Vi kunne godt tænke os, at der ligger en zoo / dyrepark el. lign i nærheden.

Alle forslag modtages med tak

Mange hilsener fra Marlene

Fra : Inger Pedersen

Dato : 31-08-04 13:07

"Jim Vikkelsø" <jvtrans@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Rejsen skal være 90 % på sønnikes præmisser,

Hvad med at tage til et sted med sne?

Hilsen Inger

Fra : N/A

Dato : 31-08-04 13:32

Fra : Inger Pedersen

Dato : 31-08-04 13:32

"Jim Vikkelsø" <jvtrans@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Grunden til at vi vil et varmt sted hen er,

- klip -

Ja, så kan jeg bedre forstå, at fokus så ensidigt var på "de varme lande"

Men sådan lidt drilagtigt:

> at jeg er en frossenpind,

- kan klares ved at tage godt med tøj på. Og turen OP ad kælkebakken kan
sagtens give varmen

> at farmand gerne vil ud at dykke, og

- ville det ikke være en suveræn oplevelse at dykke i SNE?

> at vores lille søn er en rigtig vandhund.

- hvad tror du, der sker med al den sne, man slæber med ind?

Undskyld, men jeg kunne altså ikke dy mig.

Hilsen Inger

Fra : Mette

Dato : 31-08-04 14:11

> Men sådan lidt drilagtigt:

> - kan klares ved at tage godt med tøj på. Og turen OP ad kælkebakken kan
> sagtens give varmen

Nu er det for mange lidt sjovere at have det varmt, UDEN tøj på

Fra : Marlene Vikkelsø

Dato : 31-08-04 15:45

" Inger Pedersen" <inger_mp@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, så kan jeg bedre forstå, at fokus så ensidigt var på "de varme lande"
>
> Men sådan lidt drilagtigt:

Og du er en drillepind

> - kan klares ved at tage godt med tøj på. Og turen OP ad kælkebakken kan
> sagtens give varmen

Ja ..... men jeg vil nu hellere have tøjet af

> - ville det ikke være en suveræn oplevelse at dykke i SNE?

Her har du lidt ret : jeg kunne godt tænke mig at give ham en ordentlig
omgang sul / snevaske ham.

> Undskyld, men jeg kunne altså ikke dy mig.
>
> Hilsen Inger

Helt OK

Mvh Marlene