Kedeldragt år
Fra : John Frandsen

Dato : 29-08-04 20:14

Hej i gruppen.

Er der nogen der kender et sted på sydkysten (brøndby - Køge) hvor man kan
købe kedeldragter i str. 160 / 11 år. (ikke flyverdragter med sådan en
rigtig 'bonderøvs-model' Silvan, Bauhaus, Bilka, Kvickly Xtra melder
pas... Nogen af dem har dog kedeldragter, men ikke i så små størrelser.

Jeg har fundet et par steder på nettet der sælger dem i børnestørrelse, men
da vi helst skal bruge den tirsdag eftermiddag, ville jeg blive glad for et
tip.

--

Mvh John

Fra : Cat

Dato : 29-08-04 20:15

"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> da vi helst skal bruge den tirsdag eftermiddag, ville jeg blive glad for

Jeg tror faktisk at nogle af de rigtige arbejdstøjsforhandlere har det. Det
er jo ikke en usædvanlig lærlingestørrelse.

Min datter (160) var for nyligt i sådan en - vi brugte bare en større og
foldede ærmer og ben op. Det blev hængerøven bare større af.

Tine

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 30-08-04 12:09

> [...]
men
> da vi helst skal bruge den tirsdag eftermiddag, ville jeg blive glad for

Jeg ved ikke, hvad I gør på Sjælland, men her i
Jylland er det typisk smeden/reparatøren af landbrugsmaskiner/
forhandler af samme, der sælger "alt til faget hørende",
også kedeldragter inklusive. Her i området går de under
navnet "Harboørehabitter".

Mvh.Bodil.

Fra : Lars Raaby

Dato : 30-08-04 18:51

John Frandsen skrev bl.a.:
> [...]
> Silvan, Bauhaus, Bilka, Kvickly Xtra melder pas... Nogen af
> dem har dog kedeldragter, men ikke i så små størrelser.

Du kan købe den hos den som handler med Traktor. Spørg om de
handler med GRENE for det er dem som har dem.
GRENE har alt til børn. Små traktor,tøj og koste og skovle.

https://www.valtra.dk
www.newholland.com/dk/

--
MVH Lars