MS Windows
briani 27239
XP SP2
Fra : Lars

Dato : 05-09-04 08:13

Hejsa,

Jeg har en Engelsk Windows XP Pro fuldt patchet og klar til SP2

På Windowsupdate står SP2 i Installaion History med status "Cancelled" og
jeg kan ikke få den til at downloade automatisk eller manuelt.

Nogle tips til hvad jeg skal gøre?

/Lars

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 05-09-04 09:14

Lars skrev i en meddelelse...

> [...]
>
> På Windowsupdate står SP2 i Installaion History med status
> "Cancelled" og jeg kan ikke få den til at downloade automatisk eller

Prøv at hente den herfra og se om du så kan installere den:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Martin Mollerup

Dato : 05-09-04 10:01

Du ved godt at det er ulovligt at have kopier af SP2 ol.

The Microsoft Download Center site is your only authorized web source for
downloading a licensed copy of Windows XP Service Pack 2. To report a
website offering unlicensed copies of Windows XP SP2 for download, please
send e-mail to: piracy@microsoft.com or visit
http://www.microsoft.com/piracy/ReportingUs.mspx.

Mollerup

Fra : Lars

Dato : 05-09-04 11:55

"Martin Mollerup" <mo@"fjern"soh.dk> wrote in message
> [...]
> downloading a licensed copy of Windows XP Service Pack 2. To report a
> website offering unlicensed copies of Windows XP SP2 for download, please

Ja jeg havde nu ikke tænkt mig at hente den derfra, selv om sitet sikkert er
lavet i en god mening.

Men jeg vil altså ikke hente updates andre steder fra end hos MS.

/Lars

Fra : Leony

Dato : 05-09-04 10:30

"Lars" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På Windowsupdate står SP2 i Installaion History med status
> "Cancelled" og jeg kan ikke få den til at downloade automatisk eller
> manuelt.
> Nogle tips til hvad jeg skal gøre?

Du kan downloade SP2 her (husk det korrekte sprog):
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A&displaylang=en

Nogen der ved hvornår den kommer på dansk?
Synes jeg læste d. 1 (men var det i denne måned eller først næste
måned).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-09-04 18:28

Skulle være tilgængelig fra den 15. Sep.

Fra : Leony

Dato : 05-09-04 21:44

> Skulle være tilgængelig fra den 15. Sep.

Takker og afventer d. 15.