MS Windows
briani 27239
Reparation af XP
Fra : Bente Christensen

Dato : 01-09-04 14:04

Jeg har været nødt til at køre en reparation af min XP-home.
Siden har min Windows Medieplayer ikke virket.
Jeg kan heller ikke høre netradio.

Jeg kan ikke finde en afinstalleringsfil til medieplayeren. Jeg har søgt både i tilføj/fjern programmer og under selve medieplayerens filer.

Hvad kan der mon være sket med min player?

Hilsen Bente C.

Fra : emj

Dato : 01-09-04 14:52

On Wed, 1 Sep 2004 15:04:09 +0200, "Bente Christensen"
<bentenospam.c@pc.dk> wrote:

>Siden har min Windows Medieplayer ikke virket.
>Jeg kan heller ikke høre netradio.

Hvad med sikkerhedsindstillinger i din browser? Har du pillet ved
dem?
Hilsen emj

Fra : John

Dato : 01-09-04 16:56

"Bente Christensen" skrev i en meddelelse

Jeg kan ikke finde en afinstalleringsfil til medieplayeren.

Slette Mediaplayer.

Tryk start/run, og indsæt:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall

Mvh John

Fra : Gamle

Dato : 03-06-06 21:59

Fra : jama

Dato : 02-09-04 08:09

"Bente Christensen" <bentenospam.c@pc.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Indstall. en ny , så kan du afstall. så ryger din gamle winplayer også,
bagefter kan du så install en ny igen ,der så vil virke.
mvh.u3066