MS Windows
briani 27239
Skrfittypefejl
Fra : RLJ

Dato : 30-08-04 00:27

Hej NG

Jeg har desværre været lidt ubetænksom da jeg ville fjerne nogle af mine
mange skrifttyper.
Blandt dem jeg slettede var desværre nogle af Windows standard som ikke
burde have været fjernet.
Dem har jeg dog installeret igen, MEN nu har jeg problemer med nogle få
programmer/vinduer
der skriver med en alt for stor skrifttype. Så stor at jeg ikke kan læse
hele teksten.
Jeg har kontrolleret opsætningen og den er præcis som mine andre maskiner så
her kan jeg vist ikke gøre mere.

Ved en eller anden hvad jeg kan gøre for at få løst dette problem ??

mvh

Ralph

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 30-08-04 11:11

"RLJ" <list-jensen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> her kan jeg vist ikke gøre mere.
>
> Ved en eller anden hvad jeg kan gøre for at få løst dette problem ??

Med Windows XP kunne du jo forsøge dig med system restore?

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk

Fra : Jane

Dato : 30-08-04 13:31

RLJ skrev i <news:41326657$0$286$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Ved en eller anden hvad jeg kan gøre for at få løst dette problem ??

Jeg havde et lignende problem med et spil hvor det viste sig
at spillet kom med en font/skrifttype som hed det samme som
en jeg havde i forvejen (men de var ikke identiske) og når
spillet så skulle installere fik jeg ikke fonten med "da den
var der i forvejen" - med det resultat at spillet brugte den
forkerte store font så jeg ikke kunne se det hele.

Løsningen var at slette den store font og installere den lille
som hedder det samme. Så find ud af hvad din font hedder og
slet den og genistaller den fra et andet sted.

Jane - elsker at spille civ3
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : RLJ

Dato : 31-08-04 01:19

Tak til Stig og Jane

Jeg har fået maskineriet til at køre ordentligt igen.
Det var rigtigt nok som du sagde Jane - jeg havde fået den forkerte
skrifttype ind. Jeg kunne dog ikke overskrive den. Det ville den ikke,
så jeg forsøgte mig som Stig skrev med en reparation og det gav pote.

Hvad skulle vi dog gøre uden NG og hjælpesomme folk.

mvh

Ralph