|
| Windows virker ikke efter kloning af disk Fra : S?ren Mogensen |
Dato : 29-08-04 17:06 |
|
Hej,
Jeg har klonet mit c-drev over på mit d-drev vha. Norten Ghost.
Det er 2 fysisk forskellige diske. De er ikke af samme mærke (Seagate
og en IBM deskstar).
Efterfølgende byttede jeg om på de 2 diske, så c-drevet blev til
d-drevet, og d til c. Min computer starter også fint nok op, og finder
Windows. Men under opstarten af Windows, stopper den op, og der sker
ikke mere. Jeg har prøvet at lade den stå i ca. 15 minutter, uden
held.
Jeg håber der er nogle der kan hjælpe med at løse mit problem.
Hilsen Søren
| |
Gert Søgaard Jensen (30-08-2004)
| Kommentar Fra : Gert Søgaard Jensen |
Dato : 30-08-04 11:08 |
|
On 29 Aug 2004 09:05:53 -0700, smm@mail1.stofanet.dk (S?ren Mogensen)
wrote:
>Hej,
>
>Jeg har klonet mit c-drev over på mit d-drev vha. Norten Ghost.
>Det er 2 fysisk forskellige diske. De er ikke af samme mærke (Seagate
>og en IBM deskstar).
>
>Efterfølgende byttede jeg om på de 2 diske, så c-drevet blev til
>d-drevet, og d til c. Min computer starter også fint nok op, og finder
>Windows. Men under opstarten af Windows, stopper den op, og der sker
>ikke mere. Jeg har prøvet at lade den stå i ca. 15 minutter, uden
>held.
>
Hvilken Windows-version bruger du? - og hvilken Ghost-version?
Hvordan har du klonet? - disk eller partition?
--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen
Gert
| |
Jørgen Nielsen (30-08-2004)
| Kommentar Fra : Jørgen Nielsen |
Dato : 30-08-04 11:18 |
|
"S?ren Mogensen" <smm@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:ae8bae0.0408290805.3acbd01b@posting.google.com...
> Hej,
>
> Jeg har klonet mit c-drev over på mit d-drev vha. Norten Ghost.
> Det er 2 fysisk forskellige diske. De er ikke af samme mærke (Seagate
> og en IBM deskstar).
>
> Efterfølgende byttede jeg om på de 2 diske, så c-drevet blev til
> d-drevet, og d til c. Min computer starter også fint nok op, og finder
> Windows. Men under opstarten af Windows, stopper den op, og der sker
> ikke mere. Jeg har prøvet at lade den stå i ca. 15 minutter, uden
> held.
>
> Jeg håber der er nogle der kan hjælpe med at løse mit problem.
>
> Hilsen Søren
+++++++++++++++++++++
Hej Søren.
Du har sat jumperne rigtigt ?
--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk
Fjern nomorespam ved E-mail
| |
Ukendt (31-08-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 31-08-04 20:57 |
|
Hej igen,
Det er Windows XP (SP1), og jeg bruger den Norton Ghost der følger med
Norton System Works 2003.
Det er hele disken har jeg klonet over på den anden disk.
Jumperne sidder som de skal, vil jeg mene. Jeg prøvede helt at pille den
gamle disk fra, og windows startede fint nok op på den nye disk.
Men det er nå jeg kommer til skærmbilledet, hvor der står velkommen (lige
inde Windows er "færdig indlæst"), at den hænger.
Hilsen
Søren
"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4132feb1$0$222$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "S?ren Mogensen" <smm@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:ae8bae0.0408290805.3acbd01b@posting.google.com...
> > Hej,
> >
> > Jeg har klonet mit c-drev over på mit d-drev vha. Norten Ghost.
> > Det er 2 fysisk forskellige diske. De er ikke af samme mærke (Seagate
> > og en IBM deskstar).
> >
> > Efterfølgende byttede jeg om på de 2 diske, så c-drevet blev til
> > d-drevet, og d til c. Min computer starter også fint nok op, og finder
> > Windows. Men under opstarten af Windows, stopper den op, og der sker
> > ikke mere. Jeg har prøvet at lade den stå i ca. 15 minutter, uden
> > held.
> >
> > Jeg håber der er nogle der kan hjælpe med at løse mit problem.
> >
> > Hilsen Søren
> +++++++++++++++++++++
>
> Hej Søren.
>
> Du har sat jumperne rigtigt ?
>
> --
> Mvh. Jørgen Nielsen.
> jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk
> Fjern nomorespam ved E-mail
>
>
| |
|
|