MS Windows
briani 27239
modtagelse af PDF-filer p.t. ikke mulig
Fra : Ukendt

Dato : 28-08-04 22:10

Jeg har WindowsXP Home (DK) SP1 + IE6.0 men kan nu ikke hente
PDF-filer. Browseren viser i øverste ventre hjørne et symbol hvis navn
jeg ikke husker.
Til læsning af PDF-filer bruges AdobeReader 6.0.1 (dansk) -
de PDF-filer jeg allerede har læses fint og printes som sådanne.
Hjælp vil være særdeles velkommen !

hilsen,
Vagn

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 29-08-04 00:14

vkp[snabela)mail.tele.dk wrote:

> [...]
> Til læsning af PDF-filer bruges AdobeReader 6.0.1 (dansk) -
> de PDF-filer jeg allerede har læses fint og printes som sådanne.

Ved ikke om det vil hjælpe, men der er vist kommet en version 6.0.2 som
du under alle omstændigheder bør opdatere til - det kan være den løser
dit problem ved samme lejlighed.

Mvh Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 07:40

On 29 Aug 2004 01:13:59 +0200, Tommy Ipsen <tipsen@imada.sdu.dk>
wrote:

>Ved ikke om det vil hjælpe, men der er vist kommet en version 6.0.2 som
>du under alle omstændigheder bør opdatere til - det kan være den løser
>dit problem ved samme lejlighed.

undskyld, skrivefejl - det er faktisk version 6.0.2 jeg har -
løsning endnu ikke indenfor rækkevidde.

hilsen,
Vagn

Fra : Anker Rasmussen

Dato : 29-08-04 09:52

skrev:

> [...]

Prøv at åbne Adobereaderen gå ind i indstillinger- internet- sæt
flueben ved vis pdf i browser.

Anker Rasmussen
Hanehøj

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-04 23:14

On Sun, 29 Aug 2004 08:40:06 +0200, vkp[snabela)mail.tele.dk wrote:

>undskyld, skrivefejl - det er faktisk version 6.0.2 jeg har -
>løsning endnu ikke indenfor rækkevidde.

Jeg siger tak for svarene - må desværre erkende at fejlen helt og
aldeles var min egen - AdobeReader var blev klodset og fejlagtigt
installeret - alt fungerer nu perfekt - mere tak og UNDSKYLD !!

hilsen,
Vagn