MS Windows
briani 27239
Overvejelser om e-mail-formater
Fra : Per Münster

Dato : 28-08-04 20:47

Jeg har en drøftelse med en marketingchef p.t. Han vil gerne have et
firmalogo med i vore mails, der overvejende kommer ud af Outlook.

Man kan nok godt indføje et logo og få det til at stå pænt.

Jeg har dog ført et utal af modargumenter:

1) Jeg synes det er "besværligt" at implementere i en organisaiton
2) Jeg er nervøs for at mails kan blive opfattet som spam når de kommer som
html med logo og specielle typer
3) Jeg synes også det er overflødigt

Men er der nogen der har erfaringer hermed? Selv kører jeg mails i
plain-text, fordi jeg finder at breve med layout er på papir mens e-mails
bør sætte sig ud over det der knytter sig til brevet.

MVH

Per

Fra : Gevaldi

Dato : 28-08-04 20:51

Per Münster skriblede:
> [...]
> jeg mails i plain-text, fordi jeg finder at breve med
> layout er på papir mens e-mails bør sætte sig ud over det

Her *snakker* vi kun MsWindows.
Skal du have kvalificeret hjælp vil jeg foreslå du
henvender dig i den ng hvor Outlook diskuteres:

--
/Gevaldi
*Find den rigtige nyhedsgruppe på*