MS Windows
briani 27239
NaviAgent fejl
Fra : Marberg

Dato : 28-08-04 08:37

Goddag til gruppen!

Har netop fået en mystisk fejlmelding hver gang jeg starter XP he.

Har nogen et bud på hvad det skyldes, og hvordan jeg får det lavet?

_NAVI Agent har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager bla. bla. bla._

Fejlsignatur:

szAppName: naviagent.exe szAppVer: 1.0.0.91 szModName: unknown
szModVer: 0.0.0.0 offset : 00000000

Med venlig hilsen
Marberg

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 28-08-04 09:22

On Sat, 28 Aug 2004 09:37:29 +0200, Marberg <marberg@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>
>Fejlsignatur:
>
>szAppName: naviagent.exe szAppVer: 1.0.0.91 szModName: unknown

Det er Virisofts Navi Agent til "ÆØÅ" i webadresser, som efter opdateringen laver denne
fejl! Har selv fået samme problem - afinstallér den, så får du ikke fejlen!

Lars

Fra : Marberg

Dato : 28-08-04 10:13

Lars Holm Thomsen skrev:

> Det er Virisofts Navi Agent til "ÆØÅ" i webadresser, som efter opdateringen laver denne
> fejl! Har selv fået samme problem - afinstallér den, så får du ikke fejlen!
>
> Lars

Hvad mener du med det? jeg mener ikke jeg har installeret et sådant program!

Kan heller ikke finde noget på Google?

Med venlig hilsen
Marberg

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 28-08-04 10:35

On Sat, 28 Aug 2004 11:13:16 +0200, Marberg <marberg@adslhome.dk> wrote:

>Hvad mener du med det? jeg mener ikke jeg har installeret et sådant program!
>
>Kan heller ikke finde noget på Google?
>
>Med venlig hilsen
>Marberg

Prøv at søge efter filen "naviagent.exe" på pc'en! Husk evt. at søge i system og skjulte
filer!

Lars

Fra : Marberg

Dato : 28-08-04 10:14

Fra : Tine Müller

Dato : 29-08-04 08:48

Lars Holm Thomsen wrote:
> Det er Virisofts Navi Agent til "ÆØÅ" i webadresser, som efter
> opdateringen laver denne fejl! Har selv fået samme problem -
> afinstallér den, så får du ikke fejlen!

Jeg havde det samme problem og havde problemer med at fjerne det på den
normale måde fra Tilføj/Fjern, men læste så på deres hjemmeside, at det var
der åbenbart mange andre som også havde haft. Løsningen er at downloade
Standalone og køre dette afinstallationsprogram. Læs om dette her
http://idn.verisign-grs.com/plug-in/support/index.jsp#helpun2

--
/Tine

Fra : Marberg

Dato : 30-08-04 19:16

Tine Müller skrev:

> [...]
> der åbenbart mange andre som også havde haft. Løsningen er at downloade
> Standalone og køre dette afinstallationsprogram. Læs om dette her

Tak for svarene, prøver at slette det på den måde du har anvist!!

MVH

Marberg

Fra : Jimmy Persson

Dato : 03-09-04 11:25

Marberg <marberg@adslhome.dk> wrote in message news:<41336EED.7070204@adslhome.dk>...

> Tak for svarene, prøver at slette det på den måde du har anvist!!
>
> MVH
>
> Marberg

I also had this problem and have worked together with Verisign to
track down and solve this bug. Verisign has issued a patch which fixes
the problem which can be downloaded from
http://205.180.233.132/i-navpatch_420.zip. Another way to fix the
problem is to uninstall i-Nav and re-install it via the standalone
installer which can be found at:
http://idn.verisign-grs.com/plug-in/support/i-navinstall_420.exe

Best Regards,

Jimmy Persson