MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
hvorledes fjernes Messenger
Fra : Ib Roland

Dato : 27-08-04 20:13

Jeg ønsker at fjerne Messenger, hvorledes gør jeg det? Det optræder
ikke under Kontrolpanel/tilføj fjern programmer!

V.h.
Ib Roland

Fra : Leony

Dato : 27-08-04 21:18

http://www.ritaolesen.dk/tips/fjern_messenger.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-08-04 22:11

"Ib Roland" <ibroland@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ønsker at fjerne Messenger, hvorledes gør jeg det? Det optræder
> ikke under Kontrolpanel/tilføj fjern programmer!

Du skal lige et trin videre:
Klik på Tilføj/fjern Windows komponenter under
tilføj/fjern programmer.
Hvis du har installeret Service Pack 1 vel Messenger
optræde i bunden af den liste
--
Peter J

Fra : Edmund

Dato : 29-08-04 08:48

Peter Jensen skrev:

> Du skal lige et trin videre:
> Klik på Tilføj/fjern Windows komponenter under
> tilføj/fjern programmer.
> Hvis du har installeret Service Pack 1 vel Messenger
> optræde i bunden af den liste

Det er kun genvejen i startmenuen der fjernes ved dette, selve
programmet er der stadigvæk.

Fjern alt der hedder hide i sysoc.inf i mappen c:\windows\inf
Så kommer der et ekstra messenger punkt i tilføj/fjern programmer + et
par andre der har været skjult.
--
Mvh Edmund

Fra : pwa

Dato : 27-08-04 22:24

> [...]
> Jeg ønsker at fjerne Messenger, hvorledes gør jeg det? Det optræder
> ikke under Kontrolpanel/tilføj fjern programmer!

Remove/afinstall Messenger

/start kør (indsæt nedenståenede)

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

pa.

Fra : Ib Roland

Dato : 28-08-04 16:19

Ib Roland <ibroland@privat.dk> skrev:
>Jeg ønsker at fjerne Messenger, hvorledes gør jeg det?>
>V.h.
>Ib Roland

Jeg har nu fået løst mit problem med Messenger og msmsgs.exe. Tak
for jeres svar, som har har været med til at belyse og løse
problemet for mig.

V.h
Ib

Fra : Sander

Dato : 28-08-04 20:17

Ellers kan man bare lige starte messenger op og gå i instillinger, og her
deaktivere at den starter op sammen med windows.
Sander.