MS Windows
briani 27239
installere Win XP SP2 oveni Win XP SP1?
Fra : alten

Dato : 27-08-04 14:26

Kan man installere Win XP med SP2 integreret oveni i en Win XP SP1 og så
dermed beholde alle ens indstillinger?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-08-04 15:10

alten skrev:

> Kan man installere Win XP med SP2 integreret oveni i en Win XP
> SP1 og så dermed beholde alle ens indstillinger?

Ja. Du kan altid installere en servicepack oveni en eksisterende
installation. Jeg forestrækker dog at starte forfra, når der kommer
en ny servicepack, men det er ikke absolut nødvendigt.

--
Hilsen
Madsen

Fra : pwa

Dato : 27-08-04 15:41

"alten" <alten@alten.com> skrev i en meddelelse
> Kan man installere Win XP med SP2 integreret oveni i en Win XP SP1 og så
> dermed beholde alle ens indstillinger?

altså.....hvad mener du ?, det er vist forkert, hvis jeg forstår dig ret
(WinXP med SP2 integreret).
den er vist ikke udkommet endnu.
du kan opdatere din din SP1 til SP2
men en del programmer skal du ikke forvente at kunne bruge udmiddelbart
alene har microsoft egne prg som volder problemer og skal opdateres,
bl. andet OfficeXP, Outlook 2003, Visual Studio osv.
log on til microsoft.com og find SP2, der er fyldige forklaringer.
pwa