MS Windows
briani 27239
Opdatering af Windows XP prof.
Fra : Holger Johansen

Dato : 24-08-04 06:43

Hej

Når jeg forsøger at opdatere Windows får jeg følgende meddelelse:

Hvis du vil installere elementer fra Windows Update, skal du være
logget på som administrator eller som medlem af administratorgruppen. Hvis
computeren har forbindelse til et netværk, kan netværkets
politikindstillinger muligvis også forhindre dig i at fuldføre denne
procedure.

Der er ikke andre på maskinen og jeg er administrator.

Er der nogen der kan hjælpe?

MVH

Holger

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 24-08-04 08:51

Holger Johansen skrev i en meddelelse...
> [...]
> fuldføre denne procedure.
>
> Der er ikke andre på maskinen og jeg er administrator.

Der er par andre som har skrever herinde hvor de har problemer med at
"få lov til at lave" administrator-ting. En af løsningerne er bl.a. at
oprette en ekstra profil med administrator-rettigheder og gøre det
derfra - det er ikke nogen god løsning, men det virker gerne(dog anser
jeg det mest som en "her og nu"-løsning).
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...