MS Windows
briani 27239
Hvor ligger downloadede update patches?
Fra : Bach|DK|

Dato : 22-08-04 18:26

Hvor ligger de installationsfiler som man henter gennem windows update?

Vil gemme dem så jeg ikke skal til at downloade dem igen, næsten gang
jeg skal formattere.

--
Michael Bach

Fra : Poul Johannsen

Dato : 22-08-04 18:37

Hej

> Hvor ligger de installationsfiler som man henter gennem windows update?
>
> Vil gemme dem så jeg ikke skal til at downloade dem igen, næsten gang
> jeg skal formattere.

Du kan bestille en gratis opgraderingscd med alle opdateringer på og nu
kommer der snart sp2 på dansk, som også vil kunne bestilles på samme måde.
Kan ikke husker hjemmesiden, hvor man kan bestille cden

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 22-08-04 18:39

Hej

> Du kan bestille en gratis opgraderingscd med alle opdateringer på og nu
> kommer der snart sp2 på dansk, som også vil kunne bestilles på samme måde.
> Kan ikke husker hjemmesiden, hvor man kan bestille cden

Og det er sp2 til xp jeg mener

Fra : Bach|DK|

Dato : 22-08-04 18:44

Poul Johannsen wrote:

> Du kan bestille en gratis opgraderingscd med alle opdateringer på og
> nu kommer der snart sp2 på dansk, som også vil kunne bestilles på
> samme måde. Kan ikke husker hjemmesiden, hvor man kan bestille cden

Jo, det er jo fint. Men den har så kun updates til og med "idag". Når
der kommer nye, vil jeg gerne kunne gemme dem og bruge dem igen.

--
Michael Bach

Fra : Poul Johannsen

Dato : 22-08-04 19:32

Hej

> Jo, det er jo fint. Men den har så kun updates til og med "idag". Når
> der kommer nye, vil jeg gerne kunne gemme dem og bruge dem igen.

Ok. Under c:\programmer skulle du gerne have et bibliotek der hedder
Windowsupdate. Der skulle gerne ligger updates.
Det har jeg under min xp pro eng.

Mvh Poul

Fra : Bach|DK|

Dato : 22-08-04 21:41

Poul Johannsen wrote:

> Ok. Under c:\programmer skulle du gerne have et bibliotek der hedder
> Windowsupdate. Der skulle gerne ligger updates.
> Det har jeg under min xp pro eng.

De findes desværre ikke i den mappe. Nu har jeg i mellemtiden haft
computeren slukket, så det er nok derfor de er væk.

--
Michael Bach

Fra : hcma

Dato : 22-08-04 22:15

"Bach|DK|" <m_bach_f@FJERNEDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor ligger de installationsfiler som man henter gennem windows update?
>
> Vil gemme dem så jeg ikke skal til at downloade dem igen, næsten gang
> [...]
der ligger en hel samling her
http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=da
du kunne jo hente dem ned og gemme dem.
m v h
hc

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 24-08-04 14:21

Hvis du går på windows update på nettet og sætter den til at søge og
installere osv.
så vil den downloade dem i mappen C:\wutemp og dernæst begynde at
installere. Efter installationen sletter den filerne igen.

men nu kommer trikket. Medens den installerer lister du ud i din stifinder
og kopierer hele wutemp mappen til et andet sted, og ja så har du dem.
Eller hvis du kender en der har adgang til en sus server på en virksomhed
kan de også kopieres derfra.