MS Windows
briani 27239
Delte filer mellem Windows xp home og wind~
Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 22-08-04 09:42

Hejsa

Jeg har et lille problem. Når jeg prøver at forbinde til et delt drev på xp
pro fra min home, insistere min home på at det er brugeren "gæst" der skal
logge på.
Jer vil meget gerne bruge en anden bruger, men hvordan gør jeg det?

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk

Fra : JSH [9800]

Dato : 22-08-04 10:37

"Thomas D. Kryger" <thomas@akvariet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> logge på.
> Jer vil meget gerne bruge en anden bruger, men hvordan gør jeg det?

Opret ens brugere på begge pc-ere

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 22-08-04 12:07

"JSH [9800]" <jstenbak[fjern_dette]@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas D. Kryger" <thomas@akvariet.dk> skrev i en meddelelse

> xp

> Opret ens brugere på begge pc-ere

Det er sket. Jeg har dog en mistanke om at brugeren på Home i virkeligheden
hedder "ejer", selvom jeg har skiftet navnet..

Thomas