FileObject
Fra : Andreas Lindberg

Dato : 10-05-01 15:30

Hvordan får man FileObject til at tjekke om filen er der

Det den skal gøre er at tjekke fx, om 4633819.jpg eller 4633819.gif
Hvis den gør skal den så skrive "Delete picture", hvis det ik findes, så
bare skrive ""

Samt en måde hvordan man delete en fil

Hvis en ville være mig behjælplig med det ville jeg blive meget glad

Med Venlig Hilsen
Andreas Lindberg

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 10-05-01 16:02

Andreas Lindberg <webmaster@quak.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9de8mp$1t61$1@tnews.inet.tele.dk...
> [...]
>
> Det den skal gøre er at tjekke fx, om 4633819.jpg eller 4633819.gif
> Hvis den gør skal den så skrive "Delete picture", hvis det ik findes, så

Prøv dette:

Set fso=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
If fso.FileExists(Server.MapPath(fil))=True Then ' Finder
ud af om filen findes
Response.Write "Sletter filen " & fil
fso.DeleteFile Server.MapPath(fil) '
Sletter filen
End If
Set fso=Nothing

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Andreas Lindberg

Dato : 10-05-01 16:53

"Bjarke Walling Petersen" <bwp@bwp.dk> wrote in message
> Prøv dette:
[SNIP]

Jeg takker mange gange.. Det funker bare