MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tvinge mikrofon-stik til at være ekstra sæ~
Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 19-08-04 20:06

Som det fortælles af emnet vil jeg høre om det er muligt at tvinge
mikrofonstikket til at fungere som et ekstra sæt højttalere?
Jeg ved at det kan lade sig gøre med nyere lydkort, men her er der tale
om en 2 år gammel bærebar som computer af mærket VEGA med XP Pro
installeret. Jeg har været inden i lydindstilliger og vælge højttaler
opsætning som hedder kvadrofoni(og jeg testede også med surrond m.m.),
men ingen af disse gav lyd igennem mikrofon-stikket.
Så var det jeg ville høre om det er muligt at der findes noget software
som tvinger mikrofon stikket til at være dette ekstra sæt?
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 19-08-04 21:06

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:cg2tlm$6j6$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> --
> Hilsen Torben Greve Otzen
>
> Træt af Outlook Express' måde at citere på?

Det vil jeg mene kommer helt an på om der er support for det i bundkortet.
Hvis det _kun_ er lavet som en indgang, så tvivler jeg meget stærkt på du
kan få det til at virke som en udgang. Der sidder noget elektronik der har
en retningsbestemt linieindgang, og jeg tror ikke der er noget som helst
software der kan overbevise det elektronik om, at det lige pludselig er en
udgang.

Jesper

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 19-08-04 21:59

Jesper Jacobsen skrev i en meddelelse...

> [...]
> ikke der er noget som helst software der kan overbevise det
> elektronik om, at det lige pludselig er en udgang.

Øv, det var lige præcis det svar jeg frygtede at få...