MS Windows
briani 27239
Boot en anden partition (XP)
Fra : Kim Nielsen

Dato : 19-08-04 07:13

Hej

Er det muligt at formatere en partition fra Windows XP, så man kan
gøre den i stand til at boote? Det jeg søger er at gøre denne en
partition bootable og samtidig smide den ind i den opstartmenu man kan
få frem før Windows XP starter. Er dette muligt?

Hilsen
Kim

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-08-04 18:06

anon_cp@hotmail.com (Kim Nielsen) wrote:

> [...]
>partition bootable og samtidig smide den ind i den opstartmenu man kan
>få frem før Windows XP starter. Er dette muligt?

Alt er muligt - Det er kun et spørgsmål om at redigere lidt i BOOT.INI filen...

Men prøv lige at fortælle hvilket OS du vil lege med.

<mlr>

Fra : Kim Nielsen

Dato : 20-08-04 18:54

Michael Rasmussen <mic@NO_SPAMdou.dk> wrote in message
> Alt er muligt - Det er kun et spørgsmål om at redigere lidt i BOOT.INI filen...
>
> Men prøv lige at fortælle hvilket OS du vil lege med.

Windows XP sammen med en MSDOS partition, der skal fungere som en rescuepartition.