MS Windows
briani 27239
SERVICE PACK 1
Fra : bg

Dato : 18-08-04 22:34

er der en i gruppen der kan fortælle mig hvor man kan hente sp1 som fil
og evt. andre win update
håber i forstod spørgsmålet
mvh Benny

Fra : John

Dato : 18-08-04 22:51

"bg" skrev i en meddelelse

> er der en i gruppen der kan fortælle mig hvor man kan hente sp1 som
fil
> og evt. andre win update
> håber i forstod spørgsmålet

Næh... men er er nogle forskellige sp1'ere at vælge imellem:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Mvh John

Fra : RLJ

Dato : 18-08-04 22:52

http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

mvh

Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-04 04:31

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp1/network.mspx

>er der en i gruppen der kan fortælle mig hvor man kan hente sp1 som
fil<
134 mb.

Sander.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 19-08-04 05:41

Du kan bestille en cd fra microsoft med alle opdateringer og SP1, og det
endda ganske gratis...

/Ole