MS Windows
briani 27239
Windows6 bit og ram?
Fra : Morten Larsen

Dato : 18-08-04 16:48

Hej Gruppe
Jeg ved jeg kan køre winxp 64bit når det engang kommer, med en 64bit
processor. Jeg har dog læst noget om at man skal bruge 64bit RAM og derfor
velogså nye bundkort. Kan de nforce3-250 bundkort der findes pt., så ikke
afvikle win64bit eller kan man ikke bruge alm. ddr pc3200 ram til win64bit
når det kommer? Eller er det kun processoren der skal være 64bit.? På
forhånd tak.

Mvh Morten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-08-04 22:08

Morten Larsen wrote:

> pc3200 ram til win64bit når det kommer? Eller er det kun processoren
> der skal være 64bit.? På forhånd tak.

OS er kun afhængig af CPU's registerbredde. Bus-bredde er irrelevant.

Jesper G. Poulsen

Fra : Morten Larsen

Dato : 19-08-04 10:31

Ok Mange tak. Så er jeg mere rolig