Logind hjælp her over!
Fra : Dinah

Dato : 05-09-04 19:57

Hej jeg en pige på 12 snart 13... men jeg prøver at lave sådan et
DUMT! Log ind system så man kan nogen andet end hvis man ikke er
bruger... men er det ikke "bare" at sætte en HTML kode ind på en
side? også ædnre et link eller noget der var der står "log ind"

håber der er en der kan give mig et link til en side hvor jeg kan
få en HTML kode eller hvis der er en der har et pogram der kan
hjælpe mig så gider i ikke lige skrive linket?

kram mig Dinah

ps Håber der er en der kan hjælpe mig

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Hjort

Dato : 05-09-04 20:02

Dinah wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> få en HTML kode eller hvis der er en der har et pogram der kan
> hjælpe mig så gider i ikke lige skrive linket?

Hej Dinah!

Prøv at kigge her engang http://www.thomaslunde.dk derfra vælger du
tutorials og så "login med sessions" beklager, kan ikke deeplinke da
det er i frames.

MVH Christian,
http://stormdk.frac.dk

Fra : Dan Molberg

Dato : 05-09-04 23:11

Er da ellers nemt nok: http://www.thomaslunde.dk/linkcounter.php?id=8

Fra : Ahmed Jannuse

Dato : 06-09-04 08:13

Hej!

Håber du har fundet hvad du skal bruge.
Men ellers holder Københavns kommune kurser, her er et par gode
links:

http://www.kku.dk/hold/holdbeskrivelse.asp?id=126
http://www.kku.dk/hold/holdbeskrivelse.asp?id=93
http://www.kku.dk/hold/holdbeskrivelse.asp?id=129