Warning: Cannot modify header information ~
Fra : Mike Toxværd

Dato : 28-08-04 21:35

Warning: Cannot modify header information - headers already sent
by (output started at
/var/www/mtrow.dk/public_html/view_sourcecodes.php:1) in
/var/www/mtrow.dk/public_html/checklogin.php on line 3

er slet ikke med, hvorfor henviser den til view_sourcecodes.php

når det er denne url:
http://www.mtrow.dk/view_sourcecodes.php?show=download_sourcecode
_diverse&id=3

og denne fejl kommer på alle sider hvor jeg includere
checklogin.php

checklogin.php:
(har session.auto.start 1 / til)
<?php
if (empty($_SESSION['navn'])) {
header("Location: error.php");
}
?>

bemærk bruger det i mit brugersystem

kan i hjælpe?

MTrow

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Joergensen

Dato : 28-08-04 21:43

On Sat, 28 Aug 2004 20:34:57 +0000, Mike Toxværd wrote:

> [...]
> /var/www/mtrow.dk/public_html/checklogin.php on line 3
>
> er slet ikke med, hvorfor henviser den til view_sourcecodes.php

Fordi du har lavet noget output i den paa linje 1. Headers *skal* sendes
foer den egentlige data.

--
Christian Jørgensen | Codito, Ergo Sum
http://www.razor.dk |

Fra : Mike Toxværd

Dato : 28-08-04 21:58

Mange tak razor, ;)

men fandt en javascript udvej:

<script type="text/javascript">document.URL="error.php";</script>

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 29-08-04 01:15