Flere af samme data fra database i samme <~
Fra : Lasse Frederiksen

Dato : 22-08-04 17:54

Hej Alle i glade mennesker.

Jeg er stødt ind i et problem (av!)

Jeg er igang med at lave en hjemmeside hvor jeg henter et par
ting ud fra en MySQL database, og er i dette tilfælde nød til at
have flere informationer fra samme database i samme <tr>.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forklare det, men
hvis vi har en databse med kolonnen navn:

Navn:
Lasse0
Lasse1
Lasse2
Lasse3
Lasse4
Lasse5

Så vil jeg gerne lave en tabel hvor jeg kun hiver navn ud og
skriver dem så koden på siden vil blive således.

Hvordan kan det gøres?
Jeg ved hvordan man skriver dem så de komme på en linje hver
(<tr>), men ikke hvordan man får flere inden for samme <tr>.

Håber i forstår hvad jeg mener?

Hilsen
Lasse

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jacob Atzen

Dato : 22-08-04 19:16

Lasse Frederiksen <lasse@sfd.com> writes:

> Så vil jeg gerne lave en tabel hvor jeg kun hiver navn ud og
> skriver dem så koden på siden vil blive således.

> Hvordan kan det gøres?

$array = array(0, 1, 2, 3, 4, 5);
$count = 0;
print '<table><tr>';