Udbyder der kan og vil i silkeborg????
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 05-09-04 21:09

Hej! Jeg har Teledanmark og det er lidt af en forbandelse, og jeg hænger på
dem næsten 180 dage endnu....

Jeg bor ca 5 km fra centralen og derfor får jeg Tele Danmark (som Tiscalis
underleverandør) selv om jeg har bestilt via Tiscali (som ellers aldrig før
har svigtet mig...)

Er der nogen der ude der evt kender en Work-Around eller et andet firma/
udbyder der kan og vil levere en ordentlig ADSL, WEB og FTP adgang på trods
af at jeg bor 5 km fra centralen???

Bare så jeg er forberedt til når de 180 dage er gået...

Mvh Henrik Silkeborg

Fra : Jesper Skriver

Dato : 06-09-04 00:54

On Sun, 5 Sep 2004 22:09:12 +0200, Henrik (Silkeborg) wrote:

> [...]
> firma/ udbyder der kan og vil levere en ordentlig ADSL, WEB og FTP
> adgang på trods af at jeg bor 5 km fra centralen???

Som naevnt in den anden traad du startede, saa er der ikke noget filter
i TDC's ende for hverken tcp/80, tcp/20 eller tcp/21, og dit ADSL model
er blot en ren lag 2 bridge, uden nogen filtrering, saa det tyder meget
paa at problemet er i konfigurationen af din router.

Men det er trivielt at verificere, blot fjern routeren, og saet din
webserver direkte til ADSL modem'et, hvis det virker, saa er problemet
routeren ...

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer