Bluetooth Dongle & CPU temperatur
Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-09-04 19:18

Min temperatur på CPUen siger 6-7 grader, når jeg tilslutter en Bluetooth
dongle, eller andet USB udstyr som trækker lidt strøm fra USB porten. Ifølge
Motherboard Monitor, er der ingen andre værdier der ændrer sig. Har nogen en
forklaring?.

Mvh

Karsten

Fra : Anders Lund

Dato : 05-09-04 19:26

Karsten Jensen wrote:
> [...]
> Motherboard Monitor, er der ingen andre værdier der ændrer sig. Har nogen en

Falder temperaturen ikke igen?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-09-04 19:32

Anders Lund skrev:

> Falder temperaturen ikke igen?

Nej, kun hvis jeg piller USB udstyret ud igen.

Karsten

Fra : Allan / Kolding

Dato : 05-09-04 20:56

Der må jo være et eller andet cpuén har travlt med.

Prøv at se i Joblisten.
Måske et driverproblem ? Set ved eks. Logitec,
hvis man IKKE conficurerer dem.

--
Allan / Kolding

KLIP

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-09-04 21:02

Allan / Kolding skrev:

> Der må jo være et eller andet cpuén har travlt med.

Nej, den har lige (lidt) travlt, hvad enten USB enheder er tilsluttet eller
ikke.

Karsten

Fra : Anders Lund

Dato : 05-09-04 20:56

Karsten Jensen wrote:

> Nej, kun hvis jeg piller USB udstyret ud igen.

Så tror jeg at vi har svaret på hvor strømmen fra USB enheder bliver
trukket... :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-09-04 21:04

Anders Lund skrev:

> Så tror jeg at vi har svaret på hvor strømmen fra USB enheder bliver
> trukket... :)

OK, jeg har ikke så meget forstand på det rent hardwaremæssige . Så jeg
kan ikke rigtig se sammenhængen

Karsten