Windows ME
Fra : Mikael Jensen

Dato : 10-05-01 13:46

Hjæælp...

Når jeg skal lukke computeren ned vil den ikke, den lukker godt nok skærmen
ned. Men computeren kører stadig.

Er der andre der har oplevet det problem?
Hvad kan jeg gøre?

Fra : JK

Dato : 10-05-01 14:00

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Når jeg skal lukke computeren ned vil den ikke, den lukker godt nok
skærmen
> ned. Men computeren kører stadig.
> Er der andre der har oplevet det problem?
> Hvad kan jeg gøre?

- skal du ikke bare ind i BIOS'en og ændre lidt på dine
powersave-indstillinger ? - den står sikker på noget i stil med "soft off".

/JK

Fra : www.s-p.dk

Dato : 11-05-01 00:03

Få et ny styresystem. Forslag: ALT ANDET
Mikael Jensen <mikaeljensen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m5wK6.2012$h4.502513@news101.telia.com...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-05-01 14:40

www.s-p.dk skrev...

>Få et ny styresystem. Forslag: ALT ANDET

Typisk et råd fra folk der ik' ka' hitte u' a' det.

--
kent Oldhoj - Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 12-05-01 14:39

Mikael Jensen skrev...

>Hjæælp...
>
>Når jeg skal lukke computeren ned vil den ikke, den lukker godt nok
>skærmen ned. Men computeren kører stadig.

Har det virket før? Hvad skete der lige inden problemet opstod? Kan du
starte maskinen igen ved f.eks. at røre ved mus eller tastatur? Oplever
du andre problemer? Hvad sker der hvis du vælger genstart? Har du
udråbstegn i Enhedshåndtering? Er maskinen overclocket? Hvilket
motherboard har du? Kan det være varme(vejret er jo lige blevet godt)? Er
det længe siden kabinettet er blevet rengjort indvendig?

>Er der andre der har oplevet det problem?

Ja, men kun i forbindelse med ekstrem overclocking.

>Hvad kan jeg gøre?

Starte med at svare omhyggeligt på ovenstående spørgsmål.

Fra : Mikael Jensen

Dato : 20-05-01 20:59

Nej det har aldrig virket. Jeg kan fint genstarte den og den er ikke
overglocket. Fyren jeg købte den af kunne fint få det til at virke.
Hvad fanden skal jeg gøre?