CPU Box eller ny køker?
Fra : Morten Larsen

Dato : 04-09-04 15:53

Hej Gruppe
Hvordan er køleren når man køber en processor amd64 pib boxset. Køler den
ordentligt og larmer den? Synes at have hørt den skulle være ok ifht. et
alternativ til 300kr. Jeg kunne evt. bruge noget i stil med en spire, men
kan ikke se de laver noget til soc754.

Mvh Morten

Fra : Brian Lund

Dato : 05-09-04 13:22

> Hej Gruppe
> Hvordan er køleren når man køber en processor amd64 pib boxset. Køler den

PIB = Processor In a Box, så det giver sig selv at den er "Boxet" ;)

> ordentligt og larmer den? Synes at have hørt den skulle være ok ifht. et
> alternativ til 300kr. Jeg kunne evt. bruge noget i stil med en spire, men
> kan ikke se de laver noget til soc754.

Det kan jeg desværre ikke svare på, men jeg har da hørt at de skulle køle
godt ved et rimeligt støjniveau...

Brian

Fra : ct

Dato : 05-09-04 22:21

Den er acceptabel, meget bedre end jeg har set/hørt på aldre XP'ere. Montér
den til at starte med, og vurder så om du vil slippe ekstra penge for en
anden køler. Jeg bruger den selv nu, men har bestilt en Alpha, der først
kommer om en måned. Skal lige have det sidste med

claus

Fra : Morten Larsen

Dato : 06-09-04 16:20

Jeg kan se nogle brokke sig lidt over den medfølgende kølers 5500omdr. og
købt en med 2500omdr. 300kr men både hos bjtrading hvor de ikke sælger dem
boxed og andre steder er der et tilsyneladende godt alternativ iform af
thermaltake tr2, 2200omdr lownoice 139kr. Jeg kan ikke se spires soc754
køler nogle steder og den kører også ved 5500omdr. Har ellers en spire 4 til
min nuværende amd2000+ som jeg synes er fintil prisen så jeg tror jeg vælger
thermaltake m. 2200omd.

Mvh Morten