USB Harddisk
Fra : KsNa

Dato : 02-09-04 12:50

Hej

Jeg har en USB Harddisk, når den er tilsluttet den ene PC kan den ses fra
den anden PC, men jeg kan ikke få adgang til den.
Dvs. fra PC 2 kan jeg ikke få fat i de filer, der ligger på den USB Harddisk
som er tilsluttet PC 1.

Begge PCer er med XP og der er ikke problemer med adgang til andre harddiske
eller mapper.

Nogen der har et bud på, hvad der skal gøres.

Mvh.
Kim

Fra : Jakob Værge

Dato : 02-09-04 13:38

Spørger den efter Pass eller noget?, eller siger den bare noget med ikke at
kunne få forbindelse?

Fra : KsNa

Dato : 02-09-04 20:23

"Jakob Værge" <Zalasta_Quikos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Spørger den efter Pass eller noget?, eller siger den bare noget med ikke
at
> kunne få forbindelse?

Først skriver den at jeg skal kontakte administrator (det er også mig).
Derefter skriver den at der ikke er nok "serverresurser" til at udføre denne
handling.

Degge oplysninger står i den samme grå meddelsesboks.

Serverresurser, Hmmm! 512MB RAM i PC1 og 384MB RAM i PC2 - skulle vel være
nok til at åbne en mappe.

Jeg kan sagtens åbne internet monterede diske m.m., ja endda spille musik
direkte uden problemer, men åbne en USB harddisk, nej.

Mvh
Kim