Reg. ECC DIMM?
Fra : Morten Trab

Dato : 01-09-04 06:53

Hvordan kan man lige se om de 3 ram klodser jeg har er Reg. eller ej??

Jeg har et server mobo der åbenbart SKAL have sådanne, som jeg ikke kan få
til at gi hverken fejl eller skærmbillede...
Ved ikke helt om det kan være tegn på at det ikke er Reg. ECC DIMM jeg har
liggende...

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab

Fra : [DK6400] Brian Balde~

Dato : 01-09-04 18:36

"Morten Trab"
> Ved ikke helt om det kan være tegn på at det ikke er Reg. ECC DIMM jeg har
> liggende...

Hej Morten.
Længe siden
[ThinkPad 600, med halvdød skærm]

I gamle dage, havde paritetsRAM gerne 9 klodser.
Hvordan det er i dag i de moderne tider, ved jeg ikke.....men om man stadig
skal kigge efter et ulige antal klodser, ku' jeg da formode.

Prøv i øvrigt at checke dine klodser.......RAMklodser...høh høh.....på
Google.
Måske står der noget på printet, som du kan søge ud fra.

Håber du kan bruge dét til noget.

Hilsen
--
Brian Hougaard Baldersbæk